پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
مدیر آموزش و پرورش کهنوج گفت: با راه‌اندازی مجمع خیران مدرسه‌ساز و ارتباط با موسسه‌ها و نهادهای حمایتی کشور تا حدودی مشکلات آموزشی شهرستان برطرف شده است.

شعار سال: حسین براهوئی صبح امروز در جمع اولیای دانش‌آموزان در این شهرستان ضمن برشمردن نقش مشارکت در پیشرفت آموزش فرزندان اظهار داشت: ذات آموزش و پرورش مبتنی بر مشارکت است.

مدیر آموزش و پرورش کهنوج با اشاره به اینکه شش درصد سهم آموزش در سبد خانوار هر ایرانی است، بیان کرد: در شهرستان ما والدین کمترین مشارکت را در امر آموزش فرزندان دارند و همه نگاه‌ها معطوف به آموزش و پرورش است.

براهوئی تصریح کرد: والدین به عنوان یکی از اجزای سه‌گانه آموزش فرزندان باید در امر آموزش آنها مشارکت کنند و در این امر به کمک آموزش و پرورش بیایند.

وی ادامه داد: امر آموزش امری تک‌بعدی نیست و خانواده‌ها باید همانطور که به فکر تهیه مسائل مالی آنها هستند از لحاظ معنوی هم در آموزش آنها مشارکت کرده و کتاب‌های آنها را مطالعه کنند.

مدیر آموزش و پرورش کهنوج افزود: آموزش و پرورش کهنوج توانسته است با راه‌اندازی مجمع خیران مدرسه‌ساز و ارتباط با موسسه‌ها و نهادهای حمایتی کشور تا حدودی مشکلات آموزشی شهرستان را برطرف کند و این امر بدون حمایت و مشارکت شما والدین امکان‌پذیر نیست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قطره، تاریخ 22 دی 94 ، کد مطلب: 29755850: www.ghatreh.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین