پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
فرمانده سپاه سلمان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و و بلوچستان از فعالیت اردوهای طرح هجرت 3 در سیستان و بلوچستان خبر داد.
شعارسال: سردار حسین معروفی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: چهار مجموعه و سازمان سپاه شامل؛ بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، سازمان اردویی و بسیج سازندگی با آموزش و پرورش در ارتباط مستقیم هستند.

وی افزود: افتخار می کنیم که در این مجموعه های دوستانه، کارهایی که بیشتر نیاز استان است انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه ما در تلاشیم تا در حوزه اردویی، سفرهای راهیان نور برای دانش آموزان سیستان و بلوچستان رایگان باشد .

فرمانده سپاه سلمان افزود: پیگیر فراهم کردن چند اردوگاه قدس بسیجیان در سطح استان هستیم تا هم بسیجیان و هم دانش آموزان از آنها استفاده کنند.

وی ادامه داد: این اردوگاهها در چاه نیمه شهرستان زابل، خاش، چابهار و پارک ملت زاهدان در حال پیگیریست تا در قالب اردوگاههای تفریحی تربیتی بهره برداری شوند.

سردار معروفی از پیگیری ساخت مستند زندگی شهید شاخص دانش آموز و 11 ساله استان "سبیل اخلاقی" خبر داد و تصریح کرد: شهید میر حسینی و شهید عالی که شهیدان برجسته ی سیستان و بلوچستان هستند باید در حوزه ملی برجسته شوند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در قالب اردوهای طرح هجرت 3 بسیج سازندگی با همکاری سازمان نوسازی مدارس، 167 گروه جهادی فعالیت خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به فرموده ی امام خمینی(ره) گفت: معلمی شغل انبیاست و یک رسالت است و به عنوان یک کارمند نمی توان به آن نگاه کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری خط اول، تاریخ انتشار: سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 ، کدخبر: 423589 ، www.khateaval.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین