پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۰۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
طرح ادعایی مدیریت هوشمند کرونا، گویا تصویب شده و بر اساس توضیحات رئیس کمیته امنیتی و انتظامی مدیریت کرونا، پایلوتآن در استان قزوین اجرا می‌شود. سوال این است که آقایان چرا طرح پیشنهادی را به قضاوت افکار عمومی و هسته‌های کارشناسی و تخصصی و رسانه‌ها نگذاشتند؟ بعنوان مثال، داوطلبانه حاضریم طرح ادعایی را شخم بزنیم و آسیب ها، نقاط ضعف، ناکارآمدی‌ها و انحرافات احتمالی را گوشزد کنیم.

شعار سال:رئیس کمیته امنیتی و انتظامی مدیریت کرونا گفت: طرح مدیریت هوشمند کرونا، هفته‌ آینده به صورت عملی در استان قزوین اجرا می‌شود.
 
 حسین ذوالفقاری، رئیس کمیته امنیتی و انتظامی مدیریت کرونا در حاشیه جلسه اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در قزوینامروز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا، گفت: این طرح پس از رفع اشکالات احتمالی، به صورت مرحله به مرحله در کل کشور اجرایی می‌شود.
 
جمالی پور، استاندار قزوین نیز روز شنبه سوم مهر، در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: در مهار ویروس کرونا رتبه حائز اهمیتی در سطح کشور داریم و از همین رو، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها به صورت آزمایشی متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در استان اجرا می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته برخی کارمندان مشاغل از تزریق واکسن کرونا امتناع کرده اند که این موضوع خلاف منفعت اجتماعی است و مدیران موظف هستند کسانی که واکسینه نشده اند را به بازرسی و تخلفات اداری معرفی کنند.

تعداد بازدید : 2


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار:  7 مهر  1400، کدخبر: ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین