پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۰۸۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲
بعد از صدور حکم ریاست پیمان جبلی بر صداسیما، مردم به دنبال دانستن وضعیت رابطه خویشاوندی پیمان جبلی با حمید جبلی (هنرپیشه و صداپیشه کلاه قرمزی) هستند. گروهی از اهالی هنر، شایعاتی درباره روابط خویشاوندی از نوع عموزادگی دارند.
شعار سال: بعد از صدور حکم ریاست پیمان جبلی بر صداسیما، مردم به دنبال دانستن وضعیت رابطه خویشاوندی پیمان جبلی با حمید جبلی (هنرپیشه و صداپیشه کلاه قرمزی) هستند. گروهی از اهالی هنر، شایعاتی درباره روابط خویشاوندی از نوع عموزادگی دارند. بدین منظور بیوگرافی کاربردی و خلاصه شده این دو، در ادامه متن ارایه شده است.

پیمان جبلی (زاده ۱۳۴۵ در تهران) رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. وی استاد دانشگاه، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی است که در ۷ مهر ۱۴۰۰ با حکم مقام معظم رهبری، رئیس سازمان صدا و سیما شد. او پیش از این معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما بود.

جبلی امام صادقی، در سال ۱۳۷۲ فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و تبلیغ از دانشگاه امام صادق می‌شود و سال ۱۳۸۳ مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات را از دانشگاه امام صادق را دریافت کرده است. نامبرده قبل از پست معاونت برون مرزی صداوسیما، عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما، معاون سیاسی (خبر) صداوسیما، دبیر اخبار خارجی بخش شامگاهی رادیو، دبیر اخبار خارجی و داخلی اخبار تلویزیون، سردبیر اخبار سراسری شبکه دو سیما، مدیرکل اخبار داخلی واحد مرکزی خبر، مدیرکل اخبار شبکه العالم، مدیر دفتر شبکه العالم در بیروت، معاون رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمان تصدی سعید جلیلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس بود.
 

تتتتتت

حمید جبلّی (زادهٔ ۱۳۳۷ در تهران) بازیگر، کارگردان، صداپیشه، استاد دانشگاه و فیلمنامه‌نویس ایرانی است. حمید جبلّی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۱ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد و در سال ۱۳۵۷ نیز در تئاتر مشغول به فعالیت شد. فعالیت در تلویزیون ایران را از اوایل دهه شصت با بازی در مجموعه تلویزیونی محله بر و بیا آغاز کرد. یکی از دلایل شهرت او خلق شخصیت کلاه قرمزی به همراه ایرج طهماسب و صحبت به‌جای شخصیت‌های عروسکی کلاه‌قرمزی و پسرخاله بوده‌است. وی از سال ۱۳۹۵ به سمت استادی با تدریس در پردیس هنر‌های زیبای دانشگاه تهران در رشته نمایش عروسکی شروع به فعالیت کرده‌است. وی درسال ۱۳۹۶ یک نمایشگاه نقاشی با عنوان «کابوس‌های شیرین» و در سال ۹۷ نمایشگاه عکس «ماسوله ۶۷» را در گالری آتبین برپا کرد و نمایشگاه‌های عکسی هم در کانادا و انگلستان داشته‌است.

تتتتتت
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
0
6
جالب بود. قیافه هاشون هم به هم می خوره. البته بنظرم باید با هم قهر باشن . ژستی که گرفتن این طور نشون می ده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
7
3
این دو تا با هم ارتباط فامیلی ندارند. آقای بازیگر حمید جبلّی است( روی حرف ل تشدید است و حرف ج کسره دارد). آقای رئیس سازمان صدا سیما، پیمان جبلی ( حرف ج فتحه دارد و به معنای کوه و سلسله جبال) است.
البته من این طور تصور می کنم ، باز تحقیق کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
6
2
من هم موافق نظر دوستمون هستم. فقط شباهت نگارشی دارند و از نظر تلفظ و از نظر معنایی ، این دو اسم خیلی با هم متفاوت است. لذا نمی توانند خویشاوند باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
5
0
چی شد به فکر مقایسه رابطه فامیلی این دو تا افتادید؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
2
16
خب پس ایشونم از دانشگاه امام صادق بیرون زدن
ببین چه بلایی سر صداوسیما میاره بهتر بود میفرستادین مدیر فرهنگ طالبان میشد بهترتر بود
اعظم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
3
15
خدا رو شکر خیالم راحت شد.استاد حمید جبلی کجا و این آقایان دشمن فرهنگ و هنر کجا
ناشناس
Germany
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
جبلی جبالوم جبلی جبلی جبول
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین