پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۹۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
در ششمین سفر استانی رئیس جمهور، فردا جمعه ۱۶ مهرماه، مردم استان بوشهر میزبان آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی و هیئت دولت خواهند بود.

شعار سال:  آیت‌الله رئیسی، 16 مهرماه در ششمین سفر استانی به بوشهر سفر می‌کند و در سفر یک روزه رئیس جمهور به بوشهر علاوه بر نشست با مسئولان استانی، فرهیختگان و گروه‌های مردمی با حضور در بین مردم با آنان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
 
برخی از اعضا هیئت دولت با حضور در شهرستان‌های 10 گانه استان مشکلات و مطالبات مردم بررسی و در جلسه شورای اداری با حضور رئیس جمهور مطرح می‌کنند.
 
در این راستا آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه، محمدی‌زاده استاندار و آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در پیام مشترکی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان دانستند.
 
در این پیام با اشاره به سفر رئیس جمهور آمده است:
 
حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار این استان در صحنه‌های مختلف دفاع از کشور و نظام و حمایت از دولت بر هیچکس پوشیده نیست مقاومت جانانه مردم در 8 سال جنگ تحمیلی و حضور مقتدرانه در دریا و پاسداری از مرزهای آبی کشور حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف در 4 دهه اخیر هر کدام سند محکمی که دال بر پیوستگی اهالی دیار نخل و دریا و آفتاب با نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
در سایه این پیوستگی است که دشمنان قسم خورده مردم بزرگ ایران و نظام اسلامی به کرات مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود و پذیرش شرایط جمهوری اسلامی شده‌اند.
 
در تداوم همین مسیر و در راستای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حمایت از دولت به اطلاع می‌رساند برنامه‌ریزی فشرده سفر یک روزه رئیس جمهور به بوشهر و اهداف تعیین شده آن را صدا و سیما و اصحاب رسانه به اطلاع مردم استان بوشهر خواهند رساند.
 
جزئیات برنامه سفر رئیس جمهور و وزرا در استان بوشهر
 
دیدار با روحانیون، نخبگان، جوانان و قشرهای مختلف مردم، بازدید از برخی پروژه‌ها و حضور در جلسه شورای اداری و نشست با خبرنگاران از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به بوشهر است.
 
طبق برنامه ریزی صورت گرفته وزرای نفت، اقتصاد، نیرو و جهاد کشاورزی به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر برای بررسی مشکلات و مطالبات مردم حضور می‌یابند.
 
بر این اساس وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های بوشهر و دشتستان، وزیر اقتصاد و دارایی به گناوه و دیلم، وزیر نیرو به دشتی و تنگستان ، وزیر صمت به 2 شهرستان کنگان و بندر دیر،  و وزیر نفت هم به عسلویه و جم سفر می‌کند.
 
همچنین  تعدادی از معاونان رئیس جمهور و وزیر کشور، آیت‌الله رئیسی را در سفر به بوشهر همراهی می‌کنند.

استاندار مطرح کرد: فعال کردن پروژه‌های عمرانی از اهداف سفر رییس جمهور به بوشهر
 
استاندار بوشهر با اشاره به سفر رییس جمهور به این استان، گفت: خروج جامعه و کشور از رکود ناشی از شرایط شیوع کرونا و فعال کردن فعالیت‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی از اهداف این سفر است.

 احمد محمدی‌زاده پنجشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتباط با مردم و بررسی مسائل مردم و جمع آوری مشکلات مردمی و تصمیم برای حل آن از مهمترین اهداف سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر است.

وی ایجاد تحرک جدید در فعالیت‌های اقتصادی را از دیگر اهداف این سفر عنوان کرد و ادامه داد: خروج جامعه و کشور از رکود ناشی از شرایط شیوع کرونا و فعال کردن فعالیت‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی از اهداف این سفر است.

استاندار بوشهر با اشاره به محدودیت ملاقات‌های مردمی با توجه به شرایط کرونایی تصریح کرد: تنوع سرکشی‌ها بی‌شمار بوده به طوری که قشر بزرگی از جامعه تحت پوشش دیدار‌های مردمی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری هم با تیم کامل به استان سفر کردند و در دانشگاه خلیج فارس مستقر شدند و مردم استان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد می‌توانند مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به حضور پنج وزیر در استان بوشهر بیان کرد: امروز وزیر راه و شهرسازی به استان سفر کرده و بازدید‌هایی در شهرستان‌های کنگان و دیر داشته و فردا وزیر نفت به شهرستان‌های عسلویه و جم سفر می‌کند.

وی با اشاره به سفر وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم تاکید کرد: وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان سفر می‌کند و وزیر جهاد کشاورزی نیز در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان خواهد بود.

استاندار بوشهر از حضور معاون امور بانوان رئیس جمهور و معاون توسعه روستایی رئیس جمهور در استان خبر داد و گفت: وزرای دولت علاوه بر نشست در شورای اداری، دیدار‌هایی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهند داشت.

وی افزود: تصمیمات برای تصویب در جلسه شورای اداری استان در تهران در نشست با وزرا و معاون اول رئیس جمهور گرفته شده و فردا در جلسه شورای اداری استان از سوی معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام می‌شود و پس از سفر هم مشروح مصوبات را به اطلاع مردم استان می‌رسانم.

محمدی‌زاده افزود: با توجه به پیشینه تاریخی و کهن استان و وجود نیرو‌های مسلح متعدد در استان، از رئیس جمهور درخواست اجرای تشریفات نظامی در فرودگاه بوشهر داشتیم و ایشان موافقت کردند این در حالی است که در هیچکدام از سفر‌های استانی رئیس جمهور تشریفات نظامی انجام نشده بود.

وی تاکید کرد: بازدید از مراکز صنعتی، کشاورزی و میراث فرهنگی و گفتگو با فعالان این عرصه‌ها از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین