پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
سازمان مبارزه با فساد عربستان از بازداشت بیش از ۲۷۰ نفر در این کشور به اتهام فساد مالی طی ماه گذشته میلادی خبر می‌دهد.
شعار سال: سازمان کنترل و مبارزه با فساد عربستان سعودی (نزاهه) امروز (پنج شنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که در ماه سپتامبر گذشته، ۲۷۱ تن از شهروندان و افراد مقیم در این کشور، به اتهام فساد مالی بازداشت شدند.

سازمان نزاهه عربستان در بیانیه خود ضمن اعلام این که ۲۷۱ فرد مذکور جزو ۶۳۹ نفری هستند که در ماه گذشته میلادی مورد بازجویی قرار گرفتند، تاکید کرد که در میان بازداشت شدگان، برخی کارکنان این سازمان، وزارتخانه‌های دفاع، کشور، گارد ملی، بهداشت، دادگستری، دارایی، امور شهری و روستایی، مسکن و محیط زیست و سازمان زکات به چشم می‌خورند.

سازمان مبارزه با فساد عربستان ضمن تاکید بر این که بازداشت شدگان به نهاد قضایی ارجاع داده می‌شوند، عنوان کرد که این افراد به جرایم رشوه، سوء استفاده از نفوذ و قدرت و جعل متهم هستند که در قوانین داخلی این کشور مجازات شدیدی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۳۸۸۵۲، www.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین