پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
شبکه الجزیره از سفر معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا به کشورمان در هفته جاری خبر داد.
شعار سال: شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود از سفر قریب الوقوع انریکه مورا، معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا به ایران خبر داد.

این شبکه در گزارشی اعلام کرد: درهمین راستا، خبرنگار الجزیره اعلام کرد هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در زمینه مذاکرات در خصوص توافق هسته‌ای با ایران و معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا هفته جاری به منظور انجام تماس‌هایی با دولت جدید ایران به تهران سفر می‌کند.

یک مقام اروپایی بلندپایه به شبکه الجزیره گفت: تا الان زمان از سرگیری مذاکرات وین در خصوص توافق هسته‌ای ایران مشخص نشده است.

این مقام اروپایی همچنین گفت: تهران اعلام آمادگی کرده است که به مذاکرات وین بازگردد؛ اما بدون آنکه سقف زمانی برای آن مشخص کند.
گفتنی است روز گذشته «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اتریش در پیامی از آخرین دیدار با «کاظم غریب‌آبادی» همتای خود در مذاکرات برجامی خبر داده بود.

اولیانوف در حساب کاربری توییتر خود نوشته بود: «امروز دیداری برای خداحافظی با کاظم غریب‌آبادی، نماینده دائم ایران در مذاکرات احیای برجام داشتم. ما بیش از ۳ سال بر روی موضوعات مختلف و وسیعی کار کردیم.»

او در ادامه افزود: «این موضوعات اغلب بر سر مسائل آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و برجام بودند. من برای این همکاری ارزش ویژه‌ای قائلم.»
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۹۲۷۱۵۳، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین