پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
انسداد لوله فاضلاب در کنار خانه‌های کارخانه قند یاسوج ساکنان این خانه‌ها را کلافه کرده است و هیچ فریاد رسی نیست.
شعار سال: ساکنان خانه‌های کارخانه قند یاسوج مدتی است که از بوی فاضلابی که در این منطقه پیچیده شده است گلایه‌مند هستند و اظهار کردند با وجود پیگیری‌ها و تماس‌های مکرر آبفای استان و آب منطقه‌ای برای بر طرف کردن این مشکل همکاری نمی‌کنند.

یکی از ساکنان این منطقه گفت: بوی بد فاضلاب ۱۴۰ خانواده را کلافه کرده است و علاوه بر بوی وضعیت بهداشتی بسیار نامناسبی ایجاد شده که نمی‌توانیم اجازه دهیم بچه هایمان از خانه خارج شوند.

این فرد ادامه داد: انسداد لوله فاضلاب در این منطقه باعث ایجاد این وضعیت و شرایط نامناسب شده است، باز شدن این انسداد مشکل بوی بد و نامطبوع این منطقه را نیز حل خواهد کرد.

یکی دیگر از ساکنان این خانه‌ها گفت: بار‌ها با آب منطقه‌ای و آبفای استان و شهرستان تماس گرفته ایم، اما تا کنون جوابی دریافت نکرده ایم، این گرهی نیست که با دست باز می‌شود و نیازی به دندان نیست، سوال من این است چرا مسئولان پاسخگوی مردم این منطقه نیستند.

تصاویر و فیلم ارسال شده از ساکنان خانه‌های قند یاسوج گویای این شرایط نامناسب است.
 
انسداد لوله فاضلاب این منطقه را لجن زار کرده است

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۹۳۴۳۴، http://sobhezagros.ir/
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین