پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، با اظهار تأسف بسیار از برخی اتفاقات رخ داده در فضای مجازی درباره نامه معرفی دانش آموزان سادات فاقد توان مالی خرید تبلت، گفت: واقعا اگر مشکلات دانش آموزان این کشور، چه سادات باشند و چه غیر سادات، حل شود، ایرادی دارد؟
شعار سال: اردشیر یاری از یاسوج گفت: درخواستی از سوی دبیرکل مجمع جهانی سادات به آقای حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس آموزش و پرورش استثنایی مبنی بر شناسایی دانش آموزان سادات بی بضاعت که توان خرید تبلت را ندارند در روز بیست چهارم مهرماه امسال ارسال شد.

وی افزود: پیرو آن درخواست و براساس درخواست معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور از مدیران کل آموزش و پرورش استان ها، آقای زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز آن درخواست را دریافت کرد و از مجموعه‌های مرتبط خواست این موضوع را پیگیری و اعلان نظر کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مجمع جهانی سادات یک مجمع خصوصی و جامعه خیرین است، اظهارداشت: اختیارات و یا برنامه‌های این مجمع براساس تصمیم دست اندرکاران خودشان تهیه و تدوین شده و ربطی به وزارت آموزش و پرورش و یا ادارات کل آموزش و پرورش در استان‌ها ندارد.

یاری با اظهار تاسف از برخی اتفاقات رخ داده بعد از انتشار این نامه اداری در فضای مجازی، خاطرنشان کرد؛ واقعا مشکلی از مشکلات دانش آموزان این کشور، چه سادات باشند و چه سادات نباشند، حل شود، ایرادی دارد؟
 
تصمیم تهیه تبلت برای دانش آموزان سادات بر عهده ما نبود

وی در پاسخ به این سئوال که منتقدین این نامه معتقدند تبعیض در این ارتباط شکل گرفته و نباید بین دانش آموزان، سادات و غیر سادات کرد، هم ادامه داد: تصمیم تهیه تبلت برای دانش آموزان سادات بر عهده ما نبوده و به نظرم نباید برخی با جوسازی به فکر برهم زدن آرامش‌ها باشند و همه باید کمک کنند که دانش آموزان بی بضاعت بتوانند ادامه تحصیل دهند.
 
روز گذشته در فضای مجازی نامه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، دستور داده تا لیست دانش آموزان سادات فاقد وسیله ارتباطی هوشمند (تبلت و گوشی) جمع آوری و ارسال شود؛ این نامه باعث شد تا برخی از کاربران فضای مجازی آن را تبعیضی بین دانش آموزان سادات و غیر سادات بدانند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۰۸۵۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
دانش آموز چه سادات و چه غیر سادات باید از امکانات لازم برای تحصیل برخوردار باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین