پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به موارد مطرح شده در خصوص وضعیت اب شرب استان یزد و تعرض به خط انتقال گفت: نمی‌دانستم مسئله آب یزد تا این اندازه حاد است.

  شعار سال:سیدمحمد حسینی در سفر یک روزه خود به استان یزد و حضور در شورای اداری با اشاره به وضعیت ابی استان یزد و مواردی که در این سفر جمع بندی شده است اظهار داشت: هدف از این سفر احصای مشکلات و مسائلی بود که به عنوان دغدغه های اصلی از سوی استاندار و نمایندگان مطرح شده است.
 
وی با بیان اینکه نمی دانستم تا این اندازه موضوع آب یزد مرود توجه و حساس باشد و مردم یزد با چنین مشکلاتی در این زمینه مواجه باشند ادامه داد: قطعا دغدغه ها به وزرا اعلام و برای پیگیری اقدام خواهد شد تا مردم از این سختی و گرفتاری هایی که برای آب دارند نجات پیدا کنند.
 
حسینی تشکیل شورای عالی آب در کشور را از جمله اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات مدیریت منابع آبی دانست و بیان کرد: عزم دولت برای ساماندهی اوضاع آب جدی است و به این موضوع با توجه به وضعیتی که در کشور داریم توجه ویژه دارد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش برای توسعه همه جانبه کشور، ادامه داد: توجه ویژه به نظام آموزشی یکی از موثرترین راهکارهای حراست از ارزش های انقلاب است.
 
وی گره گشایی از کار مردم را اولویت دولت برشمرد و گفت: وزرای دولت مردمی از همان روز اول بعد از دریافت رأی اعتماد به وزارتخانه‌ها رفته و فعالیت خود را شروع کردند.
 
حسینی با بیان اینکه ساماندهی مشکلات کنونی کشور در گروه احساس مسئولیت مدیران و هم افزایی جهادی است تصریح کرد: استان ها باید با بررسی دقیق راهکارهای توسعه فرهنگی به شورای عالی فرهنگ عمومی کشور جهت بدهنداز اقدامات جزیره ای بپرهیزند.
 
معاون رئیس جمهوری منشأ بسیاری از مشکلات موجود را ضعف فرهنگی عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی نظامی فرهنگی است و این مهم را به طور ویژه مد نظر قرار خواهد داد.
 
حسینی در ادامه خطاب به استاندار یزد اظهار کرد: شایسته سالاری گزینه برای انتخاب مدیران در دولت سیزدهم است و انشاالله با نظارت و بررسی دقیق مدیریت ارشد این مهم در استان یزد انجام شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار: 13  آبان  1400، کدخبر: 1152541، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین