پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۸۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
پارک بازسازی آبادان در محله جمشید آباد و خیابان پیروزی این شهر واقع شده است. موضوع عجیب درباره این پارک، آن است که این پارک گویی رها شده و بسیاری از اموال این پارک و حتی موزه هنرهای معاصر به سرقت رفته است. شاید وقت آن رسیده با مطالبه‌گری از مسؤلین گامی در جهت آبادی آبادان برداشته شود.اولین گام از آقایان شهردار، شورای شهر و فرماندار آبادان می پرسیم که مسئول این خرابه سازی کیست و مقصرین چرا تاکنون به دادگاه معرفی نشده اند؟
شعار سال : آبادان اسما چندین پارک دارد و رسما بنوعی بلوار هستند. پارک فردوس،پارک معلم، پارک شهرداری، پارک شهید منتظری، پارک ساحلی،پارک 17 هکتاری، پارک بازسازی، پارک کودک، پارک شطرنج و مواردی همانند ، برخی از پارک های شهر آبادان هستند. اما داستان ما در پارک بازسازی نهفته است. پارکی که قرار بود موزه شود و محل مبادلات فرهنگی و .... .

موزه هنرهای معاصر آبادان در دل این پارک جای گرفته و رستوران دورچین و مسجد جامع آبادان در چند قدمی این پارک قرار دارند. گزارش ارسالی به خوبی گویای این حقیقت است که پارک گویی رها شده و حتی جستجو در اخبار خبرگزاری‌ها نشان می دهد که بسیاری از اموال این پارک و حتی موزه هنرهای معاصر به سرقت رفته است. شاید وقت آن رسیده با مطالبه‌گری از مسؤلین گامی در جهت آبادی آبادان برداشته شود.
تعداد بازدید : 13

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری فرهیختگان و مجله اینترنتی علی بابا
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین