پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۳۹۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
دو پدیده‌ای که باعث ایجاد مستضعف می‌شود، استعمار (حاکمیت خارجی بر سرزمین) است و استثمار (حاکمیت داخلی نامناسب). مردم استعمار زده و استثمار شده، فقیر می‌شوند و فقر نابودی سرزمین را به همراه می‌آورد. جمهوری اسلامی ایران نیز با رویکرد و شعار استعمار ستیزی و استثمار زدایی جلو آمد و رهبر معظم انقلاب نیز، تاکید موکدی بر این واقعیت بر اساس تفسیر حدیثی از حضرت علی دارد. از آقای صدیقی تقاضا داریم که به این بیانات گوش دهند. از شورای ائمه جمعه و جماعات کشور هم تقاضای مطالبه گری در خصوص افزایش محتوای خطبه‌ها و صحبت‌های استاندارد شده‌تر ائمه جمعه را داریم.
شعار سال: فرمایشات آقای صدیقی، امام جمعه موفقت تهران با هر نیتی که عنوان شده باشد، باعث ایجاد شائبه شده است. مقصر دانستن مردم در شرایط اقتصادی حاضر، صدای خیلی را به در آورده و انتقادات زیادی از شهروندان شنیده می‌شود. در فضای مجازی، صحبت‌های مرحوم طالقانی دست به دست می‌شود.
 
آقای صدیقی، بیانات رهبر معظم را ببینند

اخیرا هم کلیپی قدیمی از بیانات رهبر معظم انقلاب بر اساس تفسیر حدیثی از حضرت علی در حال دست چرخ شدن است که، تائیدی بر به حق بودگی نارضایتی مردم از سخنان آقای صدیقی است.
 
تعداد بازدید : 18

لازم به توضیح است که آقای صدیقی در توضیحاتی، اشاره روشن به سو برداشت از سخنان خود نموده و اقدام به ارایه توضیحاتی تکمیلی کرده اند.
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین