پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
بلوار مرکزی دهستان دشت عباس بعد از گذشت هفت سال افتتاح نشده و مردمان این دیار هنوز منتظر روزنه ی امیدی از سوی مسئولان اند.
شعارسال: دهستان دشت عباس یک منطقه حیاتی از لحاظ کشاورزی برای شهرستان دهلران می باشد به دلیل اینکه از وسط منطقه مسکونی این دهستان جاده ترانزیتی دهلران-اندیمشک می گذرد، در سال 1387پروژه احداث بلوار مرکزی برای سامان دهی عبور و مرور در مرکز دهستان احداث گردید.

این بلوار به عنوان یکی از مهم ترین طرح های عمرانی دهستان دشت عباس محسوب می شود و جاده اصلی دهلران-اندیمشک را در محدوده این دهستان به صورت رفت و برگشت جدا می کند.

حال که بلوار مرکزی دشت عباس با هدف کاهش میزان ترافیک در مسیر دهلران - اندیمشک در مرکز این دهستان احداث شده است اتمام هر چه سریع تر آن از خواسته های به حق مردم دشت عباس می باشد.

* قول و عده های مسئولین کارساز نبوده است

طی سال های قبل که علی رغم اینکه استاندار، فرماندارها و بخشدارهای سابق شهرستان دهلران و موسیان و حتی مدیر کل بنیاد مسکن استان در بازدید از این پروژه وعده افتتاح بلوار را داده بودند اما همچنان خبری از تکمیل پروژه نیست.

بر خلاف بسیاری از عقیده ها به نظر می رسد تکمیل این بلوار بر عهده کار بنیاد مسکن نیست و می بایست اداره راه و شهرسازی با عزم جدی برای تکمیل این پرژوه وارد عمل شود.

بلوار دهستان دشت عباس که چند سالی از احداث آن می گذرد به دلیل عدم مطالعه و کار کارشناسی نشده باعث ایجاد مشکلات زیادی از جمله مسائل بهداشتی و تردد و به هم زدن مبلمان دهستان شده است.

باید مطرح کرد یکی از نقاط ضعف عمرانی بلوار عدم احداث میدان (که خوب است با نماد کشاورزی یا ایثار باشد) در چهار راه این بلوار است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از صدا و سیمای ایلام، تاریخ انتشار: 3 دی 1394، کدخبر: - ، www.ilam.irib.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین