پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
در حالی که برخی از مردم استان بوشهر می‌گویند با کمبود گازمایع رو به رو هستند، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اعلام می‌کند این فرآورده بیش از نیاز استان تامین می‌شود.
شعار سال: مهرداد بیوکی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: از زمانی که گازرسانی در بوشهر کم بود سهمیه ماهانه گاز مایع این استان ۵ هزار تن بوده و حالا هم که گازرسانی به ۹۸ درصد رسیده باز هم سهمیه همان است و نباید مشکلی در تامین نیاز مردم وجود داشته باشد.

او با اشاره به اینکه بیشتر گاز مایع استان بوشهر از پالایشگاه آبادان تامین می‌شود، افزود:۶ توزیع‌کننده گاز مایع در استان وجود دارند که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وظیفه دارد سهمیه آن‌ها را تامین کند که این کار بدون وقفه صورت می‌گیرد و تا امروز مشکلی در زمینه تامین گاز مایع نداشته‌ایم.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، ادامه داد: اگر مشکلی در زمینه توزیع گاز مایع وجود دارد نهاد‌های نظارتی باید بررسی و پیگیری کنند.

بیوکی عنوان کرد: هر خانوار بوشهری که دسترسی به طرح گازرسانی ندارد، می‌تواند ماهانه ۳۵ کیلوگرم گاز مایع دریافت کند به شرطی که در سامانه ثبت نام کرده باشد و سهمیه‌اش در کارت بانکی سرپرست خانوار در نظر گرفته شده باشد.

او در همین حال بیان کرد: البته همچنان برخی از رانندگان از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو استفاده می‌کنند و گازی که باید به خانواده‌ها برسد، وارد باک خودرو‌ها می‌شود.

موضوع کمبود سلیندر گاز هر چند وقت یک بار در استان بوشهر مطرح می‌شود؛ موضوعی که هر بار با توضیحات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر متوجه نظام توزیع این فرآورده می‌شود نه تامین آن.

نیاز است نهاد‌هایی که بر توزیع کالا‌ها نظارت دارند، این موضوع را بررسی کنند تا مشخص شود که گاز مایع بوشهر کجا می‌رود؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۹۷۹۴۷۳، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین