پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴
استاندار بوشهر گفت: اکنون که فرمانداران در شهرستان‌ها مشخص شده اند، تکلیف کردیم که فرمانداران در مدت سه هفته انتصاب معاونان و بخشداران را انجام دهند.

شعار سال: استاندار بوشهر گفت: اکنون که فرمانداران در شهرستان‌ها مشخص شده اند، تکلیف کردیم که فرمانداران در مدت سه هفته انتصاب معاونان و بخشداران را انجام دهند.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی  استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده  در نشست با فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: ممکن است در مواردی برخی از افراد در پست خود بمانند و برخی‌ها تغییر کنند که بنا به تصمیم فرمانداران است.
 
وی گفت: انتصاب‌ها باید بر اساس شاخص‌هایی مانند جوانان، افراد تحصیل کرده، نیرو‌های انقلابی، جهادی، با داشتن تفکر بسیجی و با پیشینه‌های متناسب با مسیولئت، تجربه و تخصص باشد.
 
استاندار بوشهر همچنین در مورد سرمایه گذاری در استان بیان کرد: با فرمانداران به دنبال فراهم کردن سازو کار‌هایی هستیم که زمینه جذب منابع مردم را برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید ملی فراهم کنیم.
 
محمدی‌زاده با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه فضای کسب و کار داریم که به دنبال رفع آن‌ها هستیم تا مردم و سرمایه گذاران در حوزه‌های اقتصادی سرمایه گذاری کنند.
 
وی اضافه کرد: بوشهر، چون استان تجاری، ساحلی، بازگانی و کشاورزی است صاحب منابع خوبی هستند و می‌توانند از این منابع برای ایجاد کارخانه و کارگاه‌های تولیدی سرمابه گذاری کنند.
 
استاندار بوشهر گفت: مردم با این کار از سود و ارزش افزوده بهره مند می‌شوند هم برای همشهریان خود ایجاد اشتغال می‌کنند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری استانداری بوشهر ، تاریخ انتشار: 18 آذر 1400، کدخبر: _36191، www.news.ostb.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین