پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
مجید خراط‌ها در واکنش به عبارت بیان شده توسط یکی از نمایندگان مجلس در خصوص ممنوعیت واردات ساز موسیقی، قطعه‌ای انتقادی سروده و بیان می‌کند که مشکل ما سفره‌های مردم است، مشکل ما واردات ساز نیست. خراطها، در قطعه خود بنوعی به کلیه الفاظ و حاشیه‌های مطرح شده در چند ماه اخیر هم اشارات غیر مستقیم نموده است.
شعار سال: شاید در برهه حاضر مشکل اصلی ما در اقتصاد باشد و ان شالله هم با تلاش همه جانبه، شاهد کم رنگی و حذف آن باشیم. اما مشکل را باید در جای دیگر و حوزه تربیتی - تمدنی و همچنین در چهارگانه تصمیم سازی- تصمیم گیری- سیاستگذاری و قدرت ورزی جستجو کرد.

ببینید چه کسانی حاشیه سازی می‌کنند و از چه سطحی از صلاحیت‌های حرفه‌ای برخوردارند؟ برای تحلیل بهتر آن‌ها، اقدام به تحلیل شش گانه دوستان، دشمنان، بی تفاوت ها، رقبا، کانون‌های بحران و درگیری ان‌ها و کانون‌های قدرت شان کنید. مسلما اطلاعات با ارزشی بدست خواهید آورد. بر اساس اطلاعات بدست آورده شده، پاسخ به سوالاتی نظیر سوالات مطرح در ادامه متن، آسان خواهد بود.

فردی با این سطح صلاحیت، چرا اینگونه می‌گوید؟ چرا در موقعیت حاضر قرار گرفته و حضوری موثر دارد؟ چکار باید کرد که اوضاع اصلاح شود؟ و..
تعداد بازدید : 4

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین