پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
استاندار اردبیل گفت: شهرستان پارس آباد به عنوان قطب کشاورزی کشور و محل تولید محصولات استراتژیک باید به ناحیه صنعتی ویژه صنایع تبدیلی مجهز شود.

شعار سال: سید حامد عاملی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس آباد اظهار کرد: تا ۱۰ روز آینده زمین مورد نیاز ناحیه صنعتی ویژه صنایع تبدیلی بررسی و استعداد یابی شود.
 
وی افزود: شهرستان پارس آباد به‌عنوان قطب کشاورزی کشور و محل تولید محصولات استراتژیک، نیازمند ایجاد ناحیه صنعتی ویژه صنایع تبدیلی است.
 
استاندار اردبیل با بیان اینکه استقبال سرمایه گذاران برای راه اندازی واحدهای صنایع تبدیلی کشاورزی در منطقه قابل توجه است، بیان کرد: تولید انواع محصولات کشاورزی، باغی، دامی و بادام زمینی و گوجه فرنگی در پارس آباد ضرورت ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی را دوچندان کرده است.
 
عاملی با بیان اینکه پارس آباد قطب اصلی کشاورزی منطقه است، عنوان کرد: توسعه کشاورزی، مجموعه گلخانه‌ها و کشت و صنعت در منطقه پارس آباد می‌تواند سبب اشتغال‌زایی و تولید ثروت شود، پس باید کارهای زیربنایی اساسی برای کاهش معضلات اجتماعی و بهبود معیشت مردم را انجام داد.
 
وی با اشاره به گردشگری کشاورزی و رینگ دور دریاچه کشت و صنعت مغان تصریح کرد: طبق گزارش طرح جامع گردشگری دریاچه کشت و صنعت مغان، تدوین شده و با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان، رینگ دور دریاچه در حال انجام است.
 
استاندار اردبیل تنش آبی و مشکل آب قشلاقات را یک بحث بزرگ و دغدغه اصلی مردم منطقه دانست و افزود: مشکل خشکسالی، کمبود آب کشاورزی و آب شرب در همه استان‌ها به یک درد مشترک تبدیل شده و باید با مدیریت و پیگیری و تامین اعتبار لازم این مشکلات را کاهش دهیم.
 
وی همچنین با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست احداث شهرستان پارس آباد عنوان کرد: پروژه‌های آب‌رسانی و تصفیه خانه‌ها از مهمترین طرح‌های این شهرستان است و انتظار می‌رود با مدیریت بهتر و با اطلاع‌رسانی به موقع به مردم جلوی ضرر و زیان کم آبی را گرفت.
 
عاملی بیان کرد: جاده پارس آباد به سربند و بران به‌عنوان حادثه خیزترین محورهای استان، تخصیص اعتبار شده تا به‌زودی تکمیل شود. عملیات تعریض جاده پارس آباد به بیله سوار نیز آغاز شده و در کمترین زمان ممکن به پایان خواهد رسید.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار:2  دی 1400، کدخبر:14001002000586 ،www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین