پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
دومین جلسه «شورای همکاری مراکز تحقیقاتی و پژوهشی-راهبردی» با حضور روسا و نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس، پژوهشگاه قوه قضائیه و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با هدف تبیین اهداف و دستیابی به راهکار اجرایی برای همکاری مشترک برگزار شد.

شعار سال:به گزارش روابط عمومی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، در دومین جلسه «شورای همکاری مراکز تحقیقاتی و پژوهشی-راهبردی» که در محل این مرکز با هدف تعمیق همکاری‌های مشترک فی‌مابین برگزار شد، مقرر شد تا ضمن پیش‌بینی سازوکارهای لازم در این زمینه، با تداوم این جلسات بر روی نحوه این همکاری و مسائلی که مراکز تحقیقاتی و پژوهشی-راهبردی قوای سه‌گانه با همکاری هم می‌توانند بررسی کنند، تأکید شود.

دکتر محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، در این جلسه با دسته‌بندی مسائل کشور به دو دسته ابرچالش‌های کنونی و راهبردهای آینده کشور، تأکید کرد: این شورا می‌تواند ضمن تهیه و اولویت بندی مسائل کشور در این دو بخش، زمینه ارائه نظرات پژوهشی و تخصصی لازم به مسئولان در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور را دقیق‌ و مؤثرتر فراهم کند.

مدعوین این جلسه که از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی-راهبردی مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه حضور داشتند، به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و ضمن تأکید بر تهیه راهکارهای همکاری مشترک، به اولویت‌بندی ابرچالش‌های کشور و تعیین راهبردهای آینده تاکید داشتند.

همچنین در این نشست بر تهیه پیوست‌های پژوهشی و علمی برای مدیران و تصمیم‌سازان کشور در مواجه با چالش های پیشرو تاکید شد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری  ، تاریخ انتشار:  9 دی 1400، کدخبر: ،www.css.ir/136088

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین