پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
سردار بهمن امیری مقدم استاندار منتخب کرمانشاه در جلسه صبح چهارشنبه هیات دولت به ریاست سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور از هیات وزیران رأی اعتماد گرفت. هیات وزیران پس از بررسی سوابق و برنامه‌های پیشنهادی بهمن امیری مقدم، وی را به عنوان استاندار کرمانشاه تعیین کرد.
شعار سال: هیات وزیران در جلسه صبح چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین رییسی، رئیس جمهوری، به «بهمن امیری‌مقدم» برای تصدی استانداری کرمانشاه رای اعتماد دادند.

استاندار منتخب کرمانشاه در جلسه صبح چهارشنبه هیات دولت به ریاست سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور از هیات وزیران رأی اعتماد گرفت.

هیات وزیران پس از بررسی سوابق و برنامه‌های پیشنهادی بهمن امیری مقدم، وی را به عنوان استاندار کرمانشاه تعیین کرد.

سوابق بهمن امیری مقدم

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی «امیری‌مقدم» می‌توان به دبیری ستاد پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس، فرماندهی سپاه پاسداران کنگاور و رییس ستاد سپاه پاسداران استان کرمانشاه، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، فرمانده انتظامی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های گیلان و خراسان رضوی و عضویت در شورای فرهنگی استان‌های کرمانشاه، گیلان و خراسان رضوی اشاره کرد.

«بهمن امیری‌مقدم» از نیرو‌های با سابقه و با تجربه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و بومی استان کرمانشاه است.

پیش از این «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه بود که در دوم مهرماه سال ۱۳۹۶ در این سمت منصوب شد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این هفدهمین استانداری است که که در استان کرمانشاه منصوب می‌شود و براساس آمار و سوابق پیش از انقلاب نیز این استان ۳۴ استاندار داشته است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جماران، تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۳۷۳۴۷، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین