پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
خیلی درد دارد که ساختمانی را با هزینه میلیاردی بسازید و بعد از 12 سال ساخت به فکر تجهییز و بهره برداری از آن نبوده و سرمایه های ملی را به حال خود رها کنیم. گویا ژن مدیریت دولتی در ایران آلوده به اهمال و قصور و تقصیر است؟منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: سالن چند منظوره مدیریت بحران پارس آبادمغان که قرار بود گِرهی از مدیریت بحران این شهرستان در مواقع بحرانی باز کند با گذشت بیش از ۹ سال بلاتکلیف و متروکه رها شده است.

این سالن چند منظوره با هدف هدایت عملیات امداد و نجات و کمک رسانی به آسیب دیدگان حوادث و سوانح طبیعی و استقرار مسوولان عضو شورای مدیریت بحران در مواقع بحرانی در این منطقه احداث می‌شود.

این پروژه در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع و زیربنای یکهزار و ۳۵۰ متر مربع احداث شده و سال ۸۸ برای ساخت و تجهیز این سالن چند منظوره ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده و قرار بود از این رقم سه میلیارد ریال صرف خرید و تامین تجهیزات شود؟!
 
بحران در ساختمان مدیریت بحران پارس آبادمغان!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین