پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
مجددا یادآور می‌شویم که هیچ اختلاف شخصی با آقای علی عسگری نداشته و نداریم (با قید مطلق، هیج). اما اجازه نخواهیم داد که بزرگ‌ترین شرکت‌های کشور، دست افراد کم تخصص (هرچند متعهد و خوب) بیفتد. حتی به فرض محال تداوم فعالیت تان، تا انتهای بازی حساب کشی می‌کنیم. به دوستان پشت پرده این انتصاب هشدار می‌دهیم که هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، جای این گونه شوخی‌ها نیست. استعفا ندهید، آنقدر مطالبات زیاد خواهد شد که احتمالا مجبور به استعفا می‌شوید! مدیریت بر خلیج فارس در توان شما نیست اخوی.

شعار سال:صبح امروز باشگاه خبرنگاران جوان متعلق به صدا و سیما مدعی شده بود؛ علی عسکری در نامه‌ای به هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس، ضمن تشکر از اعتماد آنان اعلام کرده در احترام به افکار عمومی، از پذیرش مسئولیت مدیرعاملی انصراف داده است. ساعتی پس از انتشار این خبر رئیس سابق صدا و سیما ادعای منتشر شده را تکذیب کرد و گفت؛ استعفا نداده ام، با قدرت کارم را آغاز کردم علی‌عسگری که به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس انتخاب شده بود گفته خبر استعفایم که از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده جعلی است.
 
 صبح امروز باشگاه خبرنگاران جوان متعلق به صدا و سیما مدعی شده بود؛  علی عسکری در نامه‌ای به هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس، ضمن تشکر از اعتماد آنان اعلام کرده در احترام به افکار عمومی، از پذیرش مسئولیت مدیرعاملی انصراف داده است.
 
ساعتی پس از انتشار این خبر رئیس سابق صدا و سیما ادعای منتشر شده را تکذیب کرد و گفت: استعفا نداده ام، با قدرت کارم را آغاز کردم
 
علی‌عسگری که به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس انتخاب شده بود گفته خبر استعفایم که از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده جعلی است.
 
رئیس سابق صدا و سیما گفته: کار را با قدرت آغاز کرده‌ایم و جلسات را از اولین روز کاری شروع و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده با ن ایران ، تاریخ انتشار:23  دی 1400، کدخبر:124274 ، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
0
حالا یه گروهی اشتباه کردن و شما رو انتخاب کردن، خود شما تو خودتون توانایی مدیریت پتروشیمی رو می بینین؟!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین