پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
اداره ارتباطات ترکیه کارزاری را برای اعلام تصمیم کشور به منظور استفاده از نام "Turkiye" به جای"Turkey" در عرصه بین‌المللی به راه انداخته که راهی به سوی تغییر نام این کشور محسوب می‌شود.

شعار سال:دولت ترکیه فیلم معرفی تغییر نام کشورش را منتشر کرد. اسم رسمی انگلیسیش از Turkey به Turkiye تغییر کرد.

به گزارش روزنامه دیلی صباح، اداره ارتباطات ترکیه در بخشی از این کارزار با عنوان "Hello Turkiye" ویدئویی تبلیغاتی را با هدف تقویت این نام در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرده است.
 
در این فیلم یکسری توریست‌های خارجی در بخش‌های مختلف کشور نشان داده می‌شوند که ضمن سر دادن عبارت "Hello Turkiye"، دست تکان می‌دهند.

تعداد بازدید : 48


در این زمینه، مشاوران مطبوعاتی خارجی که زیر نظر اداره ارتباطات فعالیت می‌کنند نیز فعالیت‌های مختلفی را برای گسترش این کمپین انجام می‌دهند.
 
فخرالدین آلتون، مدیر ارتباطات ترکیه این کمپین را تبلیغ کرده و گفته که این یک گام مهم در راستای هدف ایجاد وحدت گفتگو و تثبیت برند "ترکیه" در عرصه جهانی است.
 
وی در ادامه افزود، برای تقویت برند "Turkiye"دفتر برند "Turkiye" را ایجاد خواهیم کرد و این کشور در زمینه هویت برند جهانی کار‌هایی انجام خواهد داد و به تقویت وجهه و ارزش برند خود کمک خواهد کرد.
 
این کارزار پس از آن به راه افتاده که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه ماه گذشته میلادی از تغییر نام رسمی این کشور خبر داد و گفت: عبارت Türkiye فرهنگ، تمدن و ارزش‌های ملت را به بهترین شکل نشان می‌دهد و بیان می‌کند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری فرارو ، تاریخ انتشار:  24 دی 1400، کدخبر: ، www.fararu.com،528110

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابوالفضل چمروشیان نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
0
0
سرطان پان ترکیست روزافزون شده است و مسئولان و نخبگان در خواب هستند . کسانی که خود را از نسل گرگ آسنا می دانند برای تکه پاره کردن ایران جانمان دندان تیز کردند
ایکاش کسی به داد ایران می رسید .
پان ترکها خیلی متعصب و خشن هستند. پان ترکها در تاریخ خود حداقل هشت جنایت علیه بشریت مرتکب شده اند :
1) آزار و اذیت و تجاوز به مردم بغداد در عصر عباسی که موجب تغییر پایتخت از بغداد به سامرا شد و شهید مطهری در داستان راستان یک داستان با نام اذان نیمه شب به همین موضوع اشاره دارد.
2) تجاوز و تعدی به مردم ایران که موجب ترک زبان شدن آذربایجان شد واژه ترکتازی مانده آن دوران است و انوری هم قصیده ای در این خصوص دارد.
3) کشتار شیعیان آناتولی در عصر صفوی به دست سلطان سلیم یاووز
4) نسل کشی ارامنه
5) نسل کشی یونانی ها
6) کشتار آشوری ها
7) کشتار علویان معروف به کشتار درسیم
8) کشتار اکراد
( لطفا اگر برای آزادی آرای احترام قایلید پیام و نظرم را منتشر کنید ).
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین