پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
سعید کتابی درباره صدای مهیب نیمه شب گذشته که در مناطق غربی کشور شنیده شده اعلام کرده منشاء این صدا برای شان مشخص نیست، اما رعد و برق نبوده است. در حال حاضر نیز دستگاه‌های خدمات رسان در حال بررسی هستند و با تمام روسای ادارات در تماس مستقیم هستم و بحثی در جایگاه‌های سوخت نیز رخ نداده است.
شعار سال: سعید کتابی دقایقی قبل با بیان اینکه صدای مهیبی حول و حوش ساعت ۲۴ دیروز شنبه شنیده شد اظهار کرد: ابتدا گمان رفت که صدای رعد و برق با توجه به شرایط جوی است، اما این امکان رد شد.

وی افزود: هیچ گونه انفجاری در سطح شهرستان نداشتیم، با دستگاه‌های خدمات‌رسان در تماس هستیم و اتفاقی در حوزه گاز، اورژانس، آتش‌نشانی نبوده و در شهرستان گزارشی نداشتیم.

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: در حال حاضر نیز دستگاه‌های خدمات رسان در حال بررسی هستند و با تمام روسای ادارات در تماس مستقیم هستم و بحثی در جایگاه‌های سوخت نیز رخ نداده است.

وی با تأکید بر اینکه امکان اینکه صدا از شهری دیگر رسیده باشد و یا زلزله باشد هم وجود دارد که در حال پیگیری هستیم خاطرنشان کرد: زلزله‌نگاری هم بررسی شد، ستاد بحران در حال پیگیری است، اما تا کنون هیچ گزارشی دال بر اینکه اتفاق خاصی در شهرستان رخ داده باشد، نرسیده است.
تعداد بازدید : 4

لازم به توضیح است که بدلیل عدم ارایه پاسخ قابل قبول توسط مسئولان، شایعاتی چند در فضای مجازی در حال پخش است. یکی از این شایعات ادعا می‌کند که صدا‌های شنیده شده، ناشی از ورود جنگنده‌های ناشناس به آسمان ایران و انهدام چند تونل و سکوی موشکی بطور همزمان بوده است. مدعیان این سناریو می‌گویند که، حوالی بامداد یکشنبه٢۶ دی ماه ١۴٠٠ جنگنده‌های ناشناس و رادار گریز از نقاطی نامعلوم وارد خاک ایران شده و همزمان تونل‌های موشکی سپاه پاسداران در منطقه ثالث باباجانی و چند سکوی پرتاب موشک در استان‌های کرمانشاه و همدان را منهدم کرده و سپس آسمان ایران را ترک کردند. پس از پایان این عملیات شبیخون هوایی در حالیکه هواپیمایی در آسمان ایران باقی نمانده بود و خاک ایران را ترک کرده بودند، پدافند‌های هوایی جمهوری اسلامی ایران در شهر‌های غرب ایران شروع به شلیک نامنظم و بدون هدف کردند. پس از آن پرواز برخی از پرواز‌های مسافربری در غرب ایران برای ساعاتی متوقف شد.
بخش زیادی از ادعا‌های بیان شده در این خبر، توسط مراجع گوناگون رسمی کشور رد شده است. برای کاهش سوء استفاده‌های احتمالی و ممانعت از دامن زدن عامدانه و غیر عامدانه به شایعات، پیشنهاد می‌شود که توضیحات تکمیلی قابل قبول برای افکار عمومی توسط مقامات رسمی، بیان شود.
تعداد بازدید : 8

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین