پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان یزد با اشاره به ظرفیت یزد در جذب گردشگر خارجی، گفت: پروازهای بین‌المللی در فرودگاه یزد انجام شود.

شعارسال : محمدعلی روستایی بعد از ظهر روز سه‌شنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی روابط خارجی و ایرانیان خارج از کشور استان یزد با اشاره به اهمیت ارتباط با یزدی‌های خارج از کشور، اظهار داشت: باید زمینه‌ای فراهم شود که امکان سرمایه‌گذاری یزدیهای خارج از کشور در استان فراهم باشد.

وی ادامه داد: استان یزد یکی از استان‌های هدف گردشگری در کشور به حساب می‌آید که ظرفیت‌های بسیار زیادی دراین زمنیه دارد و هر سال تعداد زیادی گردشگر خارجی به یزد می‌آیند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در یزد خاطرنشان کرد: با این وجود در استان پرواز بین‌المللی به کشورهای مختلف وجود ندارد و همین موضوع برای یزد به عنوان یک مشکل در ارتباطات خارجی به حساب می‌آید.

روستایی با تاکید بر اینکه استان یزد نیازمند پرواز بین‌المللی است، گفت: در استان ظرفیت فرودگاهی مناسب و صدور روادید داریم اما هنوز پروازهای خارجی و بین المللی از یزد انجام نمی‌شود.

وی افزود: در این زمینه به نظر می‌رسد لازم است که هماهنگی‌های لازم از سوی استانداری انجام شود تا بتوانیم این امکان را در یزد فراهم کرده و قابلیتها و خدمات بین‌المللی یزد را افزایش دهیم.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در یزد با تاکید بر اینکه دریافت ظرفیت و مجوز پرواز بین‌المللی باید در اولویت بسیاری از فعالیت‌های استان قرار گیرد، گفت: در صورتی که این امکان در استان یزد فراهم شود، می‌توان ظرفیت مناسبی برای ارتباط با خارج از کشور و به ویژه ایرانیان خارج از کشور فراهم کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري تسنیم . تاریخ انتشار سه شنبه 25 آبان 1394، کدمطلب: 918392 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین