پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
ادعای تشخیص اومیکرون دارند در حالی که تنها دو دستگاه از گذشته برای اینکار وجود داشته و هفت دستگاه جدیدا از طرف سازمان‌های بین المللی به کشور اهدا شده است (کیت‌ها فقط تشخیص می‌دهند که کرونا هست و قادر به تفکیک سویه‌ها نیستند). وزیر کشور با قاطعیت دستور بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را می‌دهد و وزرای عتف، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش هم می‌گویند، بله حکم همین است. چند روز بعد، اما داستان عوض می‌شود و می‌گویند که گویا باید در تصمیمات تجدید نظر کرد؟ آقایان لطف کنند اگر به فکر آبروی خودشان نیستید، به فکر آبروی واژه مدیریت هوشمند باشند! منتظر دریافت توضیحات و روشنگری‌ها هستیم.
شعار سال: وزیر بهداشت اجرای محدودیت‌های هوشمند را برای پیشگیری از شیوع امیکرون ضروری دانست.

به گفته این مقام مسئول فردا (۲ بهمن ۱۴۰۰) اطلاعات شیوع ویروس امیکرون به ستاد ملی پیشگیری از کرونا اعلام و در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.

نکته جالب اینجاست که ادعای تشخیص اومیکرون دارند در حالی که تنها دو دستگاه از گذشته برای اینکار وجود داشته و هفت دستگاه جدیدا از طرف سازمان‌های بین المللی به کشور اهدا شده است (کیت‌ها فقط تشخیص می‌دهند که کرونا هست و قادر به تفکیک سویه‌ها نیستند). وزیر کشور با قاطعیت دستور بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را می‌دهد و وزرای عتف، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش هم می‌گویند، بله حکم همین است. چند روز بعد، اما داستان عوض می‌شود و می‌گویند که گویا باید در تصمیمات تجدید نظر کرد؟ آقایان لطف کنند اگر به فکر آبروی خودشان نیستید، به فکر آبروی واژه مدیریت هوشمند باشند! منتظر دریافت توضیحات و روشنگری‌ها هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شهرارا نیوز، تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۹۶۵۴۹، www.shahraranews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین