پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۰۴۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد با انتقاد از وضعیت نابسامان ضایعاتی‌ها در شهر یزد گفت: دست‌های پشت پرده مانع ایجاد شهرک ضایعاتی یزد است.
شعار سال: محسن ابوترابی با اشاره به پیگیری‌های ویژه برای ایجاد شهرک ضایعاتی به عنوان اولویت‌های نخست این کمیسیون در دوره ششم شورای شهر یزد اظهار داشت: کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری در بحث فعالیت‌های کلان مواردی از قبیل: پیگیری و تخصیص زمین شهرک ضایعات و پسماند خشک یزد و انتقال اصناف فعال در این حوزه در شهر به شهرک مذکور و ساماندهی مراکز را در اولویت پیگیری‌های ویژه خود دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد شهرک ضایعاتی در دوره پنجم شورای شهر نیز پیگیری شد عنوان کرد: متاسفانه علی رغم همه تلاش‌ها و پیگیری ها، دست‌های پشت پرده مانع مانع ایجاد شهرک ضایعاتی یزد تا به امروز شده اند.

ابوترابی با بیان اینکه فعالیت‌های اولویت دار کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری، در دو بحث کلان و خرد در شورای اسلامی شهر یزد دنبال می‌شود ادامه داد: تدوین و پیگیری اجرای طرح جامع صیانت از باغ‌ها و فضای سبز شهری و ساماندهی وضعیت پساب یزد از دیگر موضوعاتی است که در این کمیسیون بصورت ویژه پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری در ادامه از پیگیری‌های این کمیسیون در زمینه توسعه فضا‌های تفرجگاهی شهری و مجموعه‌های رفاهی در شهر خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت خیران شهرساز و مشمولان اصیل یزدی در این حوزه، از دیگر برنامه‌های کمیسیون خدمات خواهد بود.

وی نظارت بر تدوین نهایی طرح جامع مدیریت پسماند منطقه‌ای شهر یزد و عملیاتی شدن آن و پیگیری اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل شهر یزد را از دیگر فعالیت‌های مورد پیگیری در این کمیسیون دانست.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری در ادامه با اشاره به پیگیری‌های فعالیت‌های خرد در این کمیسیون گفت: از جمله موارد مطرح در فعالیت‌های خرد می‌توان به اصلاح گونه‌های درخت مورد استفاده در فضای سبز و معابر یزد، ایجاد بوستان ویژه‌ای در محل فرودگاه قدیم یزد، ایجاد بوستان در زمین‌های ۱۲ هکتاری ستاد بحران (انت‌های اسکان/پردیسان)، احداث یک تفرجگاه بزرگ حاوی یک یا چند شهربازی مجهز و پیشرفته و احداث یک پردیس تفریحی، آموزشی، ورزشی و تجاری بزرگ ویژه بانوان اشاره کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۸۶۴۵۹ ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین