پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۲۶۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مهریز و بافق درباره بی‌اطلاعی مجلس از مفاد قرارداد ایران و چین گفت: هنوز قراردادی بسته نشده و اگر بسته شود به اطلاع مجلس می‌رسد.
شعار سال: محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس بیان کرد: امروز گفته می‌شود که بین ایران با چین و ایران با روسیه قرارداد‌هایی بسته شده، اما مجلس اصلا در جریان جزئیات این قرارداد‌ها نیست. بر اساس قانون اساسی هر قراردادی که با سایر کشور‌ها بسته می‌شود باید در مجلس به تصویب برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز اگر مردم از نمایندگان خود در خصوص جزئیات این قرارداد‌ها سوالی کنند ما پاسخی برای گفتن نداریم. انتظار داریم رئیس مجلس در این زمینه روشن سازی کند. آقای قالیباف رئیس مجلس مقتدری است و در آغاز به کار مجلس یازدهم نیز اعلام کرد که جایگاه مجلس را ارتقا می‌دهد. اما بی اطلاعی مجلس از جزییات این قرارداد‌ها به تدریج منجر به نزول جایگاه مجلس در سطح جامعه می‌شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر صباغیان بیان کرد: از نظر حقوقی قراردادی بسته نشده است، وگرنه مجلس در جریان آن قرار می‌گرفت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصادنیوز، تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۷۱۷۸۷، www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین