پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۳۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
برای دختران خبرنگاری که از راه قانونی در سامانه مربوطه ثبت نام کرده بودند و برای دریافت آی‌دی کارت دیدار ایران و عراق مراجعه کرده بودند هیچ کارتی صادر نشده و با پاسخ عجیبی روبرو شدند.

شعار سال: دختران خبرنگاری که برای دریافت آی‌دی کارت دیدار ایران و عراق مراجعه کرده بودند با پاسخ عجیبی روبرو شدند.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی برابر عراق صف آرایی می‌کند تا با پیروزی احتمالی در این دیدار، اولین تیم آسیایی باشد که پس از قطر میزبان، به جام جهانی 2022 صعود می‌کند.
 
از چند ماه قبل بحث بر سر حضور تماشاگران در این بازی مطرح بود و همچنین قرار بود تعدادی از دختران خبرنگار هم برای پوشش این بازی به ورزشگاه بروند. از این روز تعدادی از خبرنگاران زن که از هفته‌ها قبل در سامانه فدراسیون (مطابق با آن چه در دیدار با کره جنوبی بخ داد) مربوط به دریافت آی دی کارت  ثبت نام کرده بودند، برای دریافت کارت خود به ورزشگاه مراجعه کردند اما به در بسته خوردند.
 
ماجرا از این قرار است که برای دختران خبرنگاری که از راه قانونی در سامانه مربوطه ثبت نام کرده بودند هیچ کارت صادر نشده و به آنها گفته شده باید از طریق وزارت ورزش و جوانان برای بازی رایزنی می‌کرده‌اند!
 
آیدی کارت خبرنگار جی پلاس هم که از طریق سامانه و حدود یک ماه پیش ثبت نام کرده بود صادر شده اما تا وزارت ورزش تایید نکند تحویل داده نمی شود و فعلا با پاسخ منتظر بمانید رو به رو شده است.
 
بعد از چندین ساعت معطلی سرانجام کارت دختران داده شد اما بی نظمی عجیب و باورنکردنی برای حضور زنان خبرنگار در استادیوم وجود داشت و بارها آن ها به درهای غربی و شرقی ارجاع داده شدند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری جماران، تاریخ انتشار:  7بهمن1400، کدخبر:1539865 ، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
طفلی ها. حالا فدراسیون چه جوابی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین