پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از وعده و دستور وزیر ورزش و جوانان برای تامین اعتبار سالن شش هزار نفره سنندج خبر داد.
شعارسال: حامد جولای در نشست با ورزیر جدید ورزش و جوانان اظهار داشت: در این دیدار مسائل و مشکلات حوزه عمرانی ورزش به ویژه سالن شش هزار نفره سنندج به اطلاع وزیر رسید.

وی بیان کرد: در این دیدار که مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور حضور داشت، گزارشی از وضعیت این سالن شش هزار نفره و طولانی شدن مدت زمان احداث آن ارائه شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان یادآور شد: در سال جاری برای تکمیل آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که با پیگیری های استاندار کردستان و وزارت ورزش و جوانان این اعتبار مصوب شده است.

وی به عدم برخورداری یک سالن استاندارد در مرکز استان اشاره کرد و افزود: سالن ۶ هزار نفری به عنوان یک پروژه مهم در کردستان دارای حائز اهمیت است و می توان با بهره برداری از این طرح، بخش بزرگی از مشکلات ورزش حل خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: پروژه ۶ هزار نفری شهر سنندج در سال ۸۴ از سوی مسئولان وقت کلنگ آن به زمین زده شد و در حال حاضر نسبت به کل طرح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

جولائی افزود: افتتاح و بهره برداری این پروژه به همت و پیگیری های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و دیگر مسئولان نیاز دارد.

در پایان این دیدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دستور داد جلساتی در خصوص پیگیری وضعیت سالن ۶ هزارنفری سنندج برگزار شود تا بتوانیم هر چه زودتر این طرح را به اتمام برسانیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: شنبه 22 آبان 1395، کدخبر: 3821647 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین