پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۰۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از الکترونیکی کردن خدمات این آرامستان خبر داد و گفت: در گام نخست نسخه فیزیکی اسناد پیش خرید قبر یا پیش مجوز دفن به صورت کامل حذف و به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

شعار سال: به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی حاجیان اظهار کرد: یکی از درخواست‌های شهروندان اصفهانی در مراجعه به آرامستان باغ رضوان پیش خرید قبور است که در مواقع لازم بتوانند از آن استفاده کنند.
 
وی افزود: رویه تا پیش از این به این صورت بود که افراد به آرامستان باغ رضوان مراجعه و محل مدنظر را انتخاب و مدارک مربوطه را به قسمت امور متوفیان ارائه می‌کردند. در نهایت سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان پس از انجام تشریفات اداری، نسبت به صدور سند پیش مجوز دفن اقدام می کرد و پس از آن افراد به سازمان آرامستان‌ها مراجعه و سند خود را دریافت می کردند.
 
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان و همچنین کاهش ترددهای غیرضروری، ترافیک و جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه ها، ارائه خدمات الکترونیکی را در اولویت قرار داده و در اولین قدم صدور اسناد پیش مجوز دفن (پیش خرید قبور) به صورت الکترونیکی اجرایی شد.
 
وی ادامه داد: پس از مراجعه افراد به آرامستان و انجام مراحل اداری، یک لینک اینترنتی برای اشخاص ارسال می‌شود که از این طریق و بدون نیاز به مراجعه چندباره حضوری می‌توانند با وارد کردن شماره ملی و شماره سند در وبگاه اینترنتی سازمان آرامستان ها  سند پیش مجوز خود را مشاهده کنند.
 
حاجیان با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی از اولویت های سازمان آرامستان ها است، گفت: در اقدامات بعدی سایر خدمات این سازمان که الزام به حضور اشخاص نداشته باشد به صورت الکترونیکی ارائه خواهد شد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شهرداری اصفهان ، تاریخ انتشار:   14بهمن1400، کدخبر: ،www.news.isfahan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین