پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
با افتخار، شاهد حضور پرچم ایران در جای جای پایتخت بوده و هستیم. اما هرینه برخی از فعالیت‌ها حتی فعالیت‌های مرتبط با پرچم ایران در بعضی از جا‌ها را نمی‌توانیم هضم کنیم. شهرداری یا برج میلاد با شفافیت بگوید که هزینه تهیه پرچم در ابرسازه مرکز همایش‌های برج میلاد همزمان با ایام دهه فجر، چقدر بوده است و چه لزومی به این هزینه کرد وجود داشته است. توجه آقای زاکانی و آقای چمران را به این هزینه جلب می‌کنیم. با این هزینه، چه کار‌های دیگری، می‌شد در شهر تهران انجام داد؟ حالا که هزینه شده، دستورالعمل مراقبتی از آن برای استفاده در دفعات بعدی، توسط چه کسی تهیه شده است؟
شعار سال: با افتخار، شاهد حضور پرچم ایران در جای جای پایتخت بوده و هستیم. اما هرینه برخی از فعالیت‌ها حتی فعالیت‌های مرتبط با پرچم ایران در بعضی از جا‌ها را نمی‌توانیم هضم کنیم. شهرداری یا برج میلاد با شفافیت بگوید که هزینه تهیه پرچم در ابرسازه مرکز همایش‌های برج میلاد همزمان با ایام دهه فجر، چقدر بوده است و چه لزومی به این هزینه کرد وجود داشته است. توجه آقای زاکانی و آقای چمران را به این هزینه جلب می‌کنیم. با این هزینه، چه کار‌های دیگری، می‌شد در شهر تهران انجام داد؟ حالا که هزینه شده، دستورالعمل مراقبتی از آن برای استفاده در دفعات بعدی، توسط چه کسی تهیه شده است؟

تعداد بازدید : 19

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین