پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهگلان گفت: 65 میلیارد ریال برای اصلاح و بازسازی طرح های آبرسانی شهر بلبان آباد اختصاص یافت.
شعارسال: جبار کلوندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در محل فرمانداری دهگلان اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: این اعتبارات برای احداث منبع یک هزار متر معکبی، تعمیق و بازسازی'چاه شماره 2'، حفاری چاه جدید'شماره 3' و اصلاح و بازسازی شبکه این شهر اختصاص یافته است.

کلوندی گفت: پی سازی و دیوارچینی با دیوار پیش ساخته بتنی مربوط به چاه شماره 2 گرگانه به مبلغ 520 میلیون ریال و استاندارد سازی 200 فقره انشعاب با اعتبار بیش از 250 میلیون ریال، پروژه های آماده بهره برداری در شهر بلبان آباد هستند.

وی پروژه های جدید در دست اقدام این شهر را نیز احداث منبع زمینی یک هزار مترمکعبی بلبان آباد به مبلغ 7 هزار میلیون ریال و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب سطح شهر و استانداردسازی انشعابات به تعداد 200 فقره به مبلغ 500 میلیون ریال عنوان کرد.

کلوندی همچنین در خصوص پروژه های جدید در دست اقدام آبفای شهر دهگلان گفت: احداث فاز نخست تصفیه خانه فاضلاب 'ابنیه' شهر دهگلان با اعتبار بیش از 610 میلیارد ریال، تکمیل کارهای باقیمانده منبع هزار و 150 متر معکبی دهگلان با اعتبار بیش از 12 میلیارد و 800 میلیون ریال و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به مبلغ 650 میلیون ریال با پیش بینی هزار و 60 متر لوله گذاری پلی اتیلن و استانداردسازی 95 فقره انشعاب، از مهمترین پروژه ها است.

مدیر امور آبفای دهگلان با تأکید بر تلاش این مجموعه برای تداوم خدمات رسانی به مشترکان دهگلانی و بلبان آبادی، ابراز امیدواری کرد با مشارکت شهروندان این امر با موفقیت بیشتری همراه شود.

شهر دهگلان در 51 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی هدانا، تاریخ انتشار: 30 شهریور 1395، کدخبر: ۴۹۴۴۸۲، www.hodana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین