پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
احداث پروژه استخر شنای شهرستان آبدانان وارد نهمین سال شد اما خبری از افتتاح این پروژه ورزشی نیست و این استخر همچنان در میان وعده های مسئولان امر شناور است.
شعارسال: کمبود امکانات ورزشی و رفاهی در شهرستان آبدانان همواره یکی از مهمترین دغدغه های مردم این شهرستان بوده به نحوی که شهرستان 60 هزار نفری آبدانان با 2500 ورزشکار رسمی و هزاران علاقمند به ورزش دارای سرانه ورزشی تنها 42 سانتی متر است.

محرومیت ورزشی شهرستان آبدانان یکی دیگر از مشکلات این شهرستان است که جوان‌های ورزشکار این شهرستان را دلسرد کرده چراکه نخستین دغدغه ورزشکاران این شهر نبود سالن ورزشی مناسب و کمبود سرانه فضای ورزشی در شهرستان آبدانان است.

عملیات احداث ساختمان استخر شنای آبدانان از سال 86 شروع شد و تاکنون پیشرفت فیزیکی آن به بالای90 درصد رسیده است که اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته است.

اما با گذشت بیش از 9 سال، ساختمان این طرح به عنوان تنها استخر شنای اداره ورزش و جوانان شهرستان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی به صورت راکد پابرجا مانده و با وجود تغییرات مدیریتی در سطح شهرستان و استان و حتی کشور در طول سالهای اخیر و بازدیدهای مکرر توسط مدیران شهرستان ، استان و حتی معاون وزیر ورش و جوانان تمام وعده های داده شده یکی پس از دیگری به فراموشی سپرده می شود و از بهره برداری این طرح که دیگر به یکی از آثار تاریخی شهر تشابه پیدا کرده خبری نیست.

این استخر بنا به وعده های مسئولین طی چند سال گذشته قرار بود که افتتاح شود ولی متأسفانه هربار به دلیلی این مهم به تعویق می افتد.

جوانان آبدانانی که از تعطیلی مکرر پروژه استخر شنای این شهر گلایه مند هستند در گفتگو با آبدانان خبر عنوان کردند: این پروژه با گذشت 9 سال سه دولت را به چشم خود دیده ولی متاسفانه تکمیل آن همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

"مجید عسگری" فرماندار آبدانان به خبرنگار آبدانان خبر گفت: طولانی شدن روند اجرا و احداث پروژه های عمرانی باعث نگرانی مردم می شود.

وی با اشاره به طولانی شدن ساخت استخر شنا و سالن های ورزشی آبدانان افزود: باید سعی کنیم از طولانی شدن روند اجرای این گونه طرح ها که زمینه انتقاد و گلایه مندی مردم را بدنبال دارد، جلوگیری کنیم.

عسگری تاکید کرد: برخی طرح های عمرانی از نظر تامین اعتبار و نقدینگی مشکلی ندارند اما توسط پیمانکاران و اهمال کاری آنان تاکنون به نتیجه نرسیده و مشکلات اجتماعی و اقتصادی زیادی را تحمیل کرده اند.

وی ادامه داد: به همه کارفرمایان و پیمانکاران ابلاغ شده تا در یک پروسه زمانی منطقی نسبت به تکمیل و تحویل طرح های عمرانی مربوطه اقدام کنند در غیر این صورت از طریق فسق قرارداد و خلع ید پیمان، با آنان بر خورد می شود.

"بهروز حیدرزاده" مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در جریان بازدید از اماکن ورزشی شهرستان‌های آبدانان گفت: با پیگیری‌های اداره کل و شرکت تجهیز توسعه با برطرف کردن نواقص جزئی این استخر آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: امسال استخر آبدانان افتتاح می‌شود.

مردم شهرستان آبدانان منتظر عمل به وعده ها هستند و امیدواریم اینبار این قول عملی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 19 آبان 1394، کدخبر: 527565، ttp://www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
اصلا مردم شهر ما استخر می خواهند چکار؟ حتی حمام هم نیاز ندارند. تف به غریب بعضی از مدیران کم غیرت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین