پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
افزایش ناگهانی قبض گاز در بخش مصارف خانگی و تجاری در ماه های اخیر باعث گلایه مندی مردم شده است.

شعار سال: در فیش هایی که به تازگی برای مصارف گاز صادر می شود شاهد افزایش مبلغ فیش نسبت به میزان مصرف طبق محاسبه جدول پلکانی پشت قبوض هستیم که با گلایه های همشهریان همراه بوده است.

در همین راستا بخشی از شهروندان ایلامی خواستار پیگیری چرایی افزایش این تعره از سوی مسئولان امر شدند.

"حجت اله منصوری"، مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام در خصوص افزایش مبلغ فیش های گاز گفت: در بخش مصارف خانگی و تجاری هیچگونه افزایش تعرفه ای نداشته ایم و این تصور ناشی ازنحوه محاسبه نرخ گاز طبق جدول چاپ شده در پشت فیش است که نرخ ها را بصورت پلکانی نشان می دهد.

به گفته وی طبق بخشنامه دولت از ابتدای فروردین ماه تا پایان آبان ماه هر سال شامل تعرفه تابستان به نرخ ثابت 1500 ریال به ازای هر متر مکعب مصرف گاز می باشد و از اول آذر ماه تا پایان سال شامل تعرفه زمستان و نحوه محاسبه آن طبق جدول پلکانی پشت قبوض و با توجه به میزان مصرف مشترکان می باشد یعنی نرخ محاسبه برای هشت ماه گرم سال بصورت ثابت و برای چهار ماه سرد سال بصورت پلکانی تعیین شده است که همین نحوه محاسبه باعث تفاوت قیمت ها شده است و این مسئله در فیش های جدید توضیح داده می شود.

منصوری در ادامه به مصرف بالای مشرکان اشاره و افزود: علت افزایش مبالغ مشاهده شده در فیش های گاز ناشی از مصرف بالای مردم می باشد و تعرفه هیچگونه تغییری نداشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک، تاریخ انتشار 2 بهمن 95 ، کد مطلب: 364352، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین