پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه جایگاه نماینده، ولی فقیه و امامت جمعه کاشان می‌طلبد یک روحانی پویا، فعال و به تمام معنا حضور در صحنه داشته باشد، گفت: اگر ان شاءالله عزیزی برای این کار در نظر گرفته شود، آن وقت بر اساس شرایط خاص حاکم بر زندگی فردی خودم از محضرتان مرخص شوم.

شعار سال: آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیة الله الاعظم (عج) این شهر با تسلیت شهادت حضرت زینب (س) گفت: ولایت مداری مهمترین فضائل حضرت زینب کبری (س) است.
 
نماینده ولی فقیه در کاشان، به درخشش ولایت مداری حضرت زینب کبری (س) در چهار عرصه و صحنه اشاره کرد و گفت: به شایستگی شناختن و درک کردن امام، تبعیت از امام، معرفی و شناساندن مجاهدانه امام به تاریخ معاصر و جامعه آلوده فکری و فداکاری و ایثار در راه امام مهمترین مأموریت حضرت زینب (س) بود.
 
وی، با بیان اینکه حضرت زینب (س) شهیده راه ولایت شد، گفت: زینب (س) با یادگرفتن درس ولایت مداری از مادرش، تبیین جهادگرانه را در جهت معرفی و شناساندن ولایت از طریق نفی اتهامات روز به خوبی انجام داد.
 
امام جمعه کاشان، با تاکید بر اینکه همگان باید تسلیم ولایت باشیم، گفت: باید به وظیفه خودمان در شناخت ولایت، تسلیم ولایت، معرفی ولایت و فداکاری در راه ولایت به خوبی عمل کنیم.
 
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان، بر بیان دستاوردهای نظام بر اساس دستور مقام رهبری تأکید کرد و گفت: خدمات نظام با جهاد تبیین درست، جذاب و متناسب با شرایط امروز برای نسل نوجوان و جوان، فراموش کنندگان دوران قبل از انقلاب و کسانی که تحت تأثیر تبلیغات پرحجم رسانه‌های مجازی و تصویری دشمن قرارگرفته‌اند باید بازگو شود.
 
امام جمعه کاشان، کسب رتبه‌های نخست علمی، داروسازی و پزشکی کشورمان در جهان را از افتخارات نظام اسلامی ایران دانست و گفت: امروز علاوه بر تأمین ۹۷ درصد نیازهای دارویی کشور با تولید داخل تأمین می‌شود.
 
آیت الله سلیمانی، افزود: در حالی که زمان پهلوی در زمینه تسلیحات نظامی وابسته محض بودیم، امروز در ردیف قدرت مندترین تولید کنندگان تسلیحات داخلی و موشکی دنیا قرار داریم.
 
وی، گسترش خدمات راه سازی، برق رسانی و گاز رسانی به اکثر روستاهای کشور را از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی ایران برشمرد و گفت: گرچه امروز بعضی از گله مندی ها وجود دارد، ولی با گسترش بی نظیر آموزش عالی در انبوه رشته‌ها در پرورش نسل عظیم جوانان و تحصیل کرده، با کاهش آمار بسیار زیاد بی سوادی در روستاها مواجه هستیم.
 
وی، دستاوردهای نظام اسلامی ایران را حاصل تلاش مجاهدانه مدیران انقلابی کشورمان دانست و گفت: ما مدعی نیستیم که در جامعه فساد نیست، اما فساد سیستماتیک نیست، بلکه ممکن است گاهی سلاح سیستماتیک فردی در درون تشکیلات دچار خطا بشود.
 
نماینده ولی فقیه در کاشان، با اذعان به وجود ضعف‌هایی در سیستم اقتصادی و فرهنگی کشور، افزود نظام اسلامی ایران سیستم دین، ایمان و معنویت می‌باشد، امیدواریم با نظر حضرت ولی عصر (عج) و مدیریت مقام معظم رهبری در دولت انقلابی شاهد رشد اقتصادی و فرهنگی باشیم.
 
دلایل خداحافظی از امامت جمعه کاشان
 
آیت الله سلیمانی در ادامه در پاسخ به برخی شایعات، با بیان اینکه نماز جمعه امروز کاشان برای وداع و خداحافظی بنده نیست، گفت: کسی خیال نکند، ما داریم خداحافظی می‌کنیم، بله برنامه این است که از محضر مردم کاشان مرخص شویم، ولی تا عزیزی برای تصدی این مسئولیت در نظر گرفته شود، در خدمت هستم؛ محضر مبارک مقام معظم رهبری عرض شد، بنده آدم قبل از کرونا نیستم.
 
امام جمعه کاشان، با بیان اینکه جایگاه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان می‌طلبد یک روحانی پویا، فعال و به تمام معنا حضور در صحنه را داشته باشد، گفت: اگر ان شاءالله عزیزی برای این کار در نظر گرفته شود، آن وقت بر اساس شرایط خاص حاکم بر زندگی فردی خودم از محضرتان مرخص شوم.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران ، تاریخ انتشار:  30بهمن1400، کدخبر: 126872، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
صلاح مملکت خویش خسروان دانند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین