پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۳۳۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
وزیر راه و شهرسازی گفت: فردا با حضور رئیس جمهور و امیر قطر ۴ توافقنامه در حوزه دریایی و هوایی برای توسعه صادرات و واردات کشور امضا می‌شود.

شعار سال:رستم قاسمی گفت: فردا با حضور رئیس جمهور ۴ توافقنامه در حوزه دریایی و هوایی با امیر قطر به امضا خواهیم رساند و در خصوص رفت و آمد و تردد برای جام جهانی هم موضوعاتی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.
 
 به گفته وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به کشور قطر برای  راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر دو کشور و توافق برای استفاده بیشتر خطوط هوایی تجاری قطر از آسمان ایران نیز مذاکره خواهیم کرد.
 
توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی دو کشور از اهداف  سفر وزیر راه وشهرسازی به کشور قطر بوده و بازدید از بنادر تجاری و فرودگاه‌های قطر در برنامه وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصادنیوز ، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1400، کدخبر: 477581، www.eghtesadnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین