پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
هر دو دارای ازدواج دوم بودند و صاحب فرزند. سال ۹۷ ازدواج کردند و ۱۴۰۰ جدا شدند. خاطرات تلخ و شیرینی را مسلما تجربه کردند. حال سوال این است که، چرا یک سیاستمدار حرفه‌ای و یک هنرمند محبوب، باید مسائل خانوادگی گذشته خود را به کف اجتماع بکشند؟
شعار سال: سال ۱۳۹۷ بود که خبر ازدواج رامین میهمان پرست (زاده ۱۳۳۹- سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان و سفیر آکردیته در لیتوانی و سفیر پیشین ایران در قزاقستان و تایلند - بعد از فوت همسرشان خانم فاطمه یعقوبی) با مریم کاویانی (زاده ۱۳۴۹ - بازیگر و کارشناس ارشد بازیگری- ازدواج دوم شان بوده و از ازدواج اول، صاحب یک پسر بوده که الان باید ۲۴ سال داشته باشند) با تاخیر منتشر شد. این ازدواج که از معدود وصلت‌های صورت گرفته میان چهره‌های هنری و سیاسی در ایران محسوب می‌شد بسیار مورد توجه قرار گرفت. مهمانپرست درباره نحوه آشنایی او و مریم کاویانی گفته بود که آشنایی آن‌ها با یکدیگر به پیش از مرگ همسر مهمانپرست باز می گشت و آن‌ها از قبل با یکدیگر رفت و آمد خانوادگی داشتند.
بازی الاکلنگی رامین میهمان پرست و مریم کاویانی؟
ازدواجی که به سه سال نکشید و در سال جاری ( 1400) منجر به طلاق شد. مهمانپرست در مصاحبه ای درباره علت جدایی شان گفت شرایط کاری او و دنیای سیاست با شرایط کاری همسرش بسیار متفاوت بود و محدودیت های زیادی برای مریم کاویانی ایجاد کرده بود که دیگر برای او قابل تحمل نبود.
 
تعداد بازدید : 17

ناگفته‌های سخنگوی سابق وزارت خارجه در باره زندگی مشترکش با بازیگر سینما

رامین مهمانپرست: مریم کاویانی را طلاق دادم! / زیر یک سقف بودن یک سیاستمدار با یک بازیگر کار سختی بود.

پس از انتشار این مصاحبه مریم کاویانی در پستی اینستاگرامی نوشت: «جایگاه اجتماعی برایم مسئولیت اخلاقی ایجاد کرده و میکند، و من را موظف کرده است به رعایت شأن خود، خانواده و طرفداران عزیزم… . قطعاً به این دلیل است که می بخشم، می گذرم و سکوت اختیار می کنم. این آرامش درونی ام پیش از طوفان، ناملایمتی ها و قضاوت ها را مدیون تربیت والدینم هستم. شریف بودن پاداش دارد.»
بازی الاکلنگی رامین میهمان پرست و مریم کاویانی؟
حال افکار عمومی از خود می پرسد که چرا یک سیاستمدار حرفه ای و یک هنرمند محبوب، باید مسائل خانوادگی گذشته خود را به کف اجتماع بکشند؟
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین