نظام کاملا متوجه شده است که در گام دوم انقلاب، مدیریتهای تخصصی را نمیتوان به دست متعهدین غیر حرفهای و کم خاصیت یا شعاردهندههای سلیقه محور داد. کار باید دست مدیران متعهد متخصص سپرده شود. صداسیما را میتوان نمونهای از این تجربه موفقیت آمیز دانست. با حضور مدیریت جدید و در عرض شش ماه، هشت درصد بر محبوبیت صداسیما و اعتماد مردم به رسانه ملی اضافه شده است.
شعار سال: مقایسه نتایج نظرسنجی متا در اسفند ۱۴۰۰ با نظرسنجی موسسه افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در شهریور ۱۴۰۰ که پیش از این درمورد منابع کسب خبر در دورهی سابق ریاست رسانه ملی انجام داده بود، نشان میدهد که اعتماد به اخبار رسانه ملی حدود ۸ درصد افزایش پیدا کرده است.
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی فرهیختگان