پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۵۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
معاون وزیر ارتباطات با اشاره هدف از اجرای این پروژه گفت: دستیابی پوشش سراسری صدا و سیما از طریق تجهیزات رادیو‌های ماکروویو در بیش از ۹۰ درصد از پهنه جغرافیای ایران است. این پروژه با اعتبار ۲۸۵۰ میلیارد تومان معادل ۷۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در ۳۹۲ ایستگاه انجام شد.

  شعار سال: آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطات زیر ساخت( افتتاح شبکه سراسری سیگنال رسانی صدا و سیما در تمام کشور، رونمایی از نقشه راه ظرفیت ترانزیت بین المللی در راستای تبدیل شدن به هاب ترانزیت دنیا در منطقه و تبادل قرداد پروژه توسعه و ارتقا پایداری شبکه انتقال به ظرفیت 20 ترابیت با استفاده از توان داخلی) با حضور عیسی زارع پور وزیر فناوری اطلاعات برگزار شد.
 
در ابتدای نشست حمید فتاحی رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت، گفت: قطع وابستگی پخش سراسری سازمان صداوسیما از ماهواره‌ و حفظ استقلال فنی رسانه ملی در مواجهه با تحریم های بین المللی پروژه سیگنال رسانی زمینی در سال 92 در شرکت ارتباطات زیر ساخت کار خود را آغاز کرد.
 
معاون وزیر ارتباطات با اشاره هدف از اجرای این پروژه گفت : دستیابی پوشش سراسری صدا و سیما از طریق تجهیزات رادیوهای ماکروویو در بیش از 90 درصد از پهنه جغرافیای ایران است. این پروژه با اعتبار 2850میلیارد تومان معادل 70 میلیون دلار سرمایه گذاری در 392ایستگاه انجام شد.
 
معاون وزیر ادامه داد: یکی از موضوعاتی که بعد از عملیات فنی باید به آن توجه می‌کردیم مسائل حقوقی بود. در میانه راه متوجه مسائل حقوقی شدیم و همین مسئله امکان بهره‌برداری از پروژه را برای ما مشکل کرد که با مکاتباتی که با دستگاه‌های مربوط از جمله سازمان برنامه و بودجه و صدا و سیما صورت گرفت، سرانجام موفق شدیم در میانه سال 1400 این پروژه را افتتاح کنیم.
 
عیسی زارع پور از سیگنال رسانی صدا و سیما در سراسر کشور رونمایی کرد و از امروز سراسر مردم در دورترین نقاط و روستاها از امکانات رسانه ملی بهره شدند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار: اسفند 1400، کدخبر:1200423 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
0
خیلی خبر خوبیه. ماهواره بدر دست عربستانه. فکر کنم هک قبلی هم از طریق این ماهواره صورت گرفته بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین