پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در مورد معادن شهرستان هریس گفت: احیای معادن نیز در این شهرستان باید سرعت بیشتری پیدا کند تا از منافع این معادن اهالی از باب تعهد اجتماعی معادن بهره‌مند شوند و مشکل بیکاری نیز مرتفع شود.
شعار سال: تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان هریس اظهار داشت: باید برای تمامی جوانان، فرزندان و خانواده خود توضیح دهیم و توجیه کنیم که این انقلاب اسلامی به این راحتی به دست نیامده است و همین که در امنیت کامل زندگی می‌کنیم در سایه انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: باید تببین کنیم همین که کشور بالاسری نداریم و ازکشوری دستور نمی‌گیریم این در سایه انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان است.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر در امنیت کامل زندگی می‌کنیم هر چند مشکلات معیشتی داریم که این هم باید تبیین شود که چرا مشکل معیشتی ادامه‌دار است؛ وقتی می‌بینیم جوانان ما راه را انحراف می‌روند برای اینکه ما تبیین نکرده ایم واز بیگانگان الگو والهام می‌گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های موجود شهرستان هریس گفت: شهرستان هریس جزو مذهبی‌ترین شهرستان‌های استان است و انسان‌های مذهبی و فرهنگی با گذشته‌ای بسیار درخشان در این شهرستان زندگی می‌کنند و آثار تاریخی متعدد نشانگر سابقه تاریخی آن دارد.

محمدی به برند جهانی شهرستان هریس هم اشاره کرد وگفت: فرش هریس یکی از برند‌های جهانی این شهر است و هر جا از فرش اسمی برده می‌شود فرش هریس در تراز اول می‌باشد.

وی ادامه داد: فرش هریس تنها فرش نیست هنر و خلاقیت است و باید برای تداوم حضور آن در بازار‌های جهانی کار‌های زیادی انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در مورد معادن شهرستان هریس گفت: احیای معادن نیز در این شهرستان باید سرعت بیشتری پیدا کند تا از منافع این معادن اهالی از باب تعهد اجتماعی معادن بهره‌مند شوند و مشکل بیکاری نیز مرتفع شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات سه و نیم ساله علیرضا خاکپور فرماندار سابق هریس، فرهادجلیلوند را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

جلیلوند پیش ازاین معاون مدیرکل بازرسی حقوقی وارزیابی عملکرد استانداری اذربایجان شرقی بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:felezatkhavarmianeh.ir/۲۵۰۴۰۱
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین