پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۶۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
پانزدهمین همایش سالانه انجمن علوم سیاسی ایران با عنوان «علم سیاست، چالش ها و فرصت‌های ایران در تعامل جامعه، دولت و نظام جهانی» روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود.
شعار سال: پانزدهمین همایش سالانه انجمن علوم سیاسی ایران با عنوان «علم سیاست: چالش‌ها و فرصت‌های ایران در تعامل جامعه، دولت و نظام جهانی» روز‌های ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در بستر مجازی اسکای روم با ظرفیت ۳۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

مهدخت ذاکری دبیر اجرایی این همایش گفت: همایش سالانه انجمن علوم سیاسی ایران سه شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور برگزار خواهد شد.

مدیر گروه مطالعات تروریسم پژوهشکده مطالعات خاورمیانه افزود: امسال نزدیک به ۱۰۰ چکیده به دبیرخانه این همایش ارسال شده است. از این میان، پس از انجام داوری ۶۹ چکیده پذیرفته شده که از این بین نیز تعداد ۳۵ چکیده برای ارائه، بر اساس معیار نوآورانه‌تر و کاربردی‌تر بودن موضوعات، انتخاب شده است.

وی افزود: بنابراین در این همایش ما بر اساس محور‌های هفتگانه سیاست، اقتصاد، فرهنگ، حقوق، فقه، سیاست خارجی و سیاستگذاری، هفت نشست در دو روز خواهیم داشت. ذاکری گفت: گفتنی است که ما به همت اساتید و دانش آموختگان دانشگاه‌های سراسر کشور، موفق به برگزاری ۷ پیش نشست شدیم که در نوع خود یکتاست.

ذاکری در ادامه بیان کرد: این همایش تلاش کرده است که امسال، با ارج گذاردن به زحمات تمامی اساتید پیشکسوت، به ظرفیت و توانمندی جوانان و بویژه بانوان متخصص علم سیاست، توجه بیشتری شود. در این راستا سخنرانان کلیدی این همایش آقای دکتر جلال درخشه، آقای دکتر محمدباقر حشمت‌زاده و خانم دکتر گارنیه کشیشیان خواهند بود. همچنین این مهم در ساختار کمیته‌های علمی و اجرایی همایش نیز که متشکل از اساتید، دانش آموختگان و دانشجویان رشته علم سیاست هستند، رعایت شده است.

پیرامون انتشار چکیده‌ها و مقالات همایش پانزدهم، دبیر اجرایی این همایش افزود: دوستان و همکاران کمیته اجرایی در تلاشند تا در روز همایش کتابچه چکیده‌ها به یاری خدا منتشر بشود و در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

ذاکری گفت: جزییات رتبه علمی و انتشار کتاب مجموعه مقالات همایش نیز در هفته‌های آتی به اطلاع خواهد رسید. همچنین وی افزود: علاوه بر انتشار چکیده و مقاله، برای کلیه سخنرانان گواهی ارائه نیز پس از برگزاری صادر خواهد شد که از دفتر انجمن قابل پیگیری است.

وی در پایان از زحمات تمامی اعضای کمیته‌های اجرایی و علمی همایش و نیز دست اندرکاران خانه اندیشمندان علوم انسانی و تمامی نهاد‌های همکار که در برگزاری این همایش تلاش داشته‌اند، قدردانی کرد.
 
پانزدهمین همایش سالانه انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می‌شود
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۰۵۳۴۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین