پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۸۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه؛ اسدالله رازانی در جلسه شورای اداری هرسین با اشاره به رفع مشکل آب شرب شهر هرسین تاکید کرد: آب شرب شهر هرسین آلوده نیست و فقط مقداری کدورت دارد به گونه‌ای که درجه کدورت آب آن به 9 می رسد در حالیکه که استاندارد آن رقم 5 می باشد.
شعار سال:

رازانی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان به همراه فرمانداری هرسین به صورت جدی پیگیر حل این مشکل هستند و حتما تا زمان وعده داده شده موضوع را حل و فصل می کنند. در ادامه آقای دکتر رازانی به همراه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان و سایر مسئولین از تصفیه خانه فاضلاب هرسین بازدید بعمل آورد و دراین بازدید خواستار تسریع در روند اجرایی شدند. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز افزود: شهر هرسین دارای 115 کیلومتر شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب است که تا کنون بالغ بر 67 کیلومتر آن انجام شده و مابقی نیز در برنامه کاری شرکت آب و فاضلاب می باشد که در صورت تامین اعتبار بطور جدی پیگیری خواهد شد. منصور کیاور اظهار داشت: طرح تصفیه خانه شهر هرسین در زمینی به مساحت 7/6 هکتار با فرایند لجن فعال و هوادهی ممتد با ظرفیت 13000 متر مکعب برای جمعیت 55 هزار نفر طراحی و پیش‌بینی می شود تا پایان سال 95 وارد مدار بهره برداری گردد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 4 خرداد 1395، کد مطلب: 43256: www.ebtekarnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین