پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
نماینده مردم سراب در مجلس در دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خواستار ایجاد شهرک صنعتی تخصصی آلومینیوم در شهرستان سراب شد.

شعار سال: یوسف داوودی نماینده مردم سراب و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کرد.
 
براساس این گزارش، این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار موارد مختلفی در مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی سراب مطرح و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.
 
وی افزود: موارد مطروحه در این نشست؛ درخواست ایجاد شهرک صنعتی در شهر مهربان و شهر شربیان، رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی سراب و دوزدوزان، تامین برق اختصاصی و تامین سرمایه در گردش کارخانجات و ایجاد شهرک صنعتی تخصصی آلومینیوم در شهرستان سراب بود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی می متالز  ، تاریخ انتشار: 17 اسفند 1400، کدخبر: 250895، www.felezatkhavarmianeh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین