پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۴۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: ناحیه صنعتی آسمان آباد شهرستان چرداول به مساحت ۱۰ و نیم هکتار با حضور مسوولان ارشد استان کلنگ زنی شد.
شعارسال: اقبال اسماعیلی عصر پنج شنبه در حاشیه کلنگ زنی ناحیه صنعتی آسمان آباد از توابع شهرستان چرداول اظهار داشت: هزینه عملیات اجرایی و ایجاد زیرساخت‌ها در این ناحیه صنعتی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی و عمرانی استان است.

وی افزود: پیرو دیدار استاندار از بخش آسمان آباد و قول مساعد وی جهت رفع بیکاری جوانان منطقه و توسعه اقتصادی بخش آسمان آباد با ایجاد ناحیه صنعتی، بلافاصله شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان این مهم را در دستور کار خود قرار داده و امروز در آیینی کلنگ زنی و شروع تامین زیرساخت‌های آن آغاز شد.

اسماعیلی با بیان اینکه شکل گیری نواحی صنعتی در مناطق محروم حائز اهمیت است، تاکید کرد: ایجاد واحد‌های صنعتی و تولیدی در مناطق محروم، نقش بسزایی در رشد و توسعه صنعت همچنین ایجاد اشتغال در منطقه دارد که با ایجاد نواحی صنعتی جدید می‌توان تحقق این امر را تسریع کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: این شرکت یکی از مهمترین تکیه‌گاه‌های دولت برای توسعه صنعت در استان هاست و در ایلام نیز شرکت استانی با ارائه خدمات نرم‌افزاری و تهیه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در تلاش است زمینه پیشرفت و گسترش صنعت و رفع معضل بیکاری را فراهم آورد.

۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۱ شهرک تاکنون به بهره‌برداری رسیده است و در مجموع ۵۵۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان ایلام صادر شده است.

لازم به ذکر است که در شهرستان چرداول شهرک صنعتی سرابله، ناحیه صنعتی شباب و ناحیه صنعتی آسمان آباد در این شهرستان ایجاد شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۰۸۳۵۳، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام از مناطق فعال استان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
بعد از این همه داد زدن مردم برای تخصیص بودجه این طرح تازه کلنگ زنی شد و معلوم نیست که کی قراره به نتیجه برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
اميدوارم در اين ناحيه صنعتي شاهد افزايش اشتغال در استان باشيم و سوداوري خوبي براي كشور داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین