پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: ۲ هزار واحد برای مسکن محرومان این استان در دست اجراست که ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث این واحد‌ها تخصیص یافته است.
شعار سال: حبیب الله محبی روز دوشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان اظهار داشت: برای ساخت مسکن محرومان ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به هر فرد در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر در نظر گرفته شد.

وی افزود: از مجموع ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان، یک هزار و ۷۴۴ متقاضی عادی جامعه هدف بنیاد مسکن، ۳۰۵ نفر معرفی شده کمیته امداد (ره) و همچنین ۱۳۲ متقاضی نیز از سوی سازمان بهزیستی استان معرفی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تاکید کرد: همچنین از مجموع ۲ هزار واحد مسکن محرومان، یک هزار ۴۱۱ واحد به مرحله انعقاد قرارداد با بانک‌های عامل رسیده و آماده پرداخت شده است.

محبی اضافه کرد: حدود یک هزار و ۶۶۸ پروانه رایگان تاکنون با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای متقاضیان صادر شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۸۵ واحد مسکن محرومان عملیات دیوار چینی و ۷۳۳ واحد نیز عملیات اجرای سقف انجام شده، افزود: ۱۳۶ واحد نیز در مرحله پایان کار و آماده تحویل به متقاضیان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات و موانع متقاضیان ساخت مسکن محرومان، نبود ضمانت برای پرداخت تسهیلات و همچنین نپذیرفتن ضمانت زنجیره‌ای از سوی بانک هاست که باید در این راستا مساعدت لازم صورت گیرد.

محبی تاکید کرد: کل اعتبار مصوب شده برای ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که ۷۶ میلیارد تومان قرارداد با بانک‌های عامل منعقد شده است.

وی اظهار داشت: ۳۰ میلیون تومان مبلغ بلاعوض نیز برای هر متقاضی ساخت مسکن محرومان در نظر گرفته شده است که تاکنون در مجموع حدود ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است.

۱۷ هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن ایلام ثبت کردند

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: ۱۷ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در ایلام ثبت نام کرده اند که از این میزان پرونده نزدیک به ۱۰ هزار نفر بررسی شده و حدود ۲ هزار نفر از متقاضیان نیز ۷۰ میلیارد تومان واریز وجه داشته اند.

علی اصغر کاظمی افزود: براساس برآورد برای حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی زمین اختصاص داده شده است و اقدامات لازم را برای فراخوان، انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرای طرح نیز آغاز شده است.

وی در خصوص تفاهم نامه تامین مسکن محرومان نیز گفت: برای ۳۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی زمین اختصاص و براساس منابع مشخص مقرر شده در کوتاه‌ترین زمان عملیات این واحد‌ها آغاز شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۴۰۰۰۲، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
الان تو اين اوضاع هنگفت هزينه اي 100 ميليارد تومن پوليه كه بتونيم شرايطمون رو باهاش تطبيق بديم در زمينه مسكن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
شخصی که محروم است چگونه می تواند بازپرداخت وام را داشته باشد حتی به مقدار کم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین