پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۲۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
۱۲ دفتر تشکل دانشجویی همدانی در نامه‌ای خواستار پاسخگویی استاندار همدان درخصوص عملکرد ۵ ماهه استانداری شدند.

شعار سال: 12دفتر تشکل دانشجویی همدانی در نامه‌ای به قاسمی فرزاد، استاندار این استان خواستار پاسخگویی وی به دانشجویان درباره عملکرد ۵ ماهه استانداری شدند.
 
در این نامه آمده است:

حال در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۰ و در شرایطی که حدود ۱۵۰ روز از انتصاب حضرتعالی به عنوان استاندار همدان سپری شده است و با عنایت به عملکرد و اقدامات شما به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان و اطرافیانتان سوالات، ابهامات و نگرانی‌هایی برای دغدغه‌مندان این خطه اعم از مردم انقلابی، نخبگان و دانشجویان به وجود آمده که لازم دانستیم جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی این موارد را مطرح کرده و خواستار ارائه پاسخی مستدل و شفاف طی "پانزده روز" پیش رو باشیم.
 
۱- با عنایت به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف طبیعی، صنعتی و نیروی کار متخصص، الگوی پیشرفت و توسعه‌ی اقتصادی مدنظر حضرتعالی و تیم همراه شما دارای چه مبنا یا مبانی مشخصی است؟ چه راهکار‌هایی برای مقابله با بحران‌های موجود در استان دارید و اساسا مهمترین بحران‌هایی را که استان همدان با آن مواجه است، چه می‌دانید؟
 
۲- آیا برنامه مشخصی در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به‌صورت کلان تدوین و نگارش شده است یا خیر؟ در صورت تدوین، لطفا در بازه تعیین شده (طی ۱۵ روز آینده) منتشر فرموده و در صورت عدم نگارش، دلایل عدم نگارش را با گذشت پنج ماه از زمان انتصاب خود ذکر کنید و بنا بر مطالبه مقام معظم رهبری یک بازه زمانی جهت تدوین و انتشار آن تعیین بفرمایید.

۳- با توجه به تذکر صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی و هشدار چند باره نماینده محترم، ولی فقیه در استان (تقریبا هر هفته از تریبون نماز جمعه) و همچنین دلسوزان استان مبنی بر عدم دخالت جریان‌های سیاسی و نمایندگان مجلس در انتصابات و وجود حرف و حدیث‌های فراوان مبنی بر دخالت تنی چند از نمایندگان مجلس در انتصابات استان، خواهشمندیم روند انتصاب و گزینش صورت گرفته مدیران در اداره کل‌های آموزش و پرورش، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، مسکن و شهرسازی و کار و رفاه اجتماعی را به صورت شفاف منتشر فرموده و با مردم استان در میان بگذارید. خواهشمند است برنامه‌های اجرایی و عملیاتی عزیزانی که به عنوان مدیر کل در ادارات نامبرده منصوب شده اند را منتشر فرموده و بفرمائید رصد عملکردی این عزیزان توسط چه کمیته و نهادی در استانداری در حال انجام است؟
 
۴- به خوبی می‌دانیم که روند تغییر در بدنه مدیران کشور به کندی در حال انجام است و به تبع استان همدان نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما باتوجه به ظرفیت سرشار نیروی انسانی متخصص و مجرب موجود در استان همدان، علت عدم تغییر تعداد زیادی از مسئولین دولت قبل مانند فرماندار فعلی شهرستان همدان، دو تن از معاونت‌های استانداری و تعداد زیادی از مدیران کل حاضر در استانداری را با توجه به تذکر ریاست محترم جمهوری مبنی بر عدم به کارگیری مسببان وضع موجود را به صورت تفصیلی توضیح فرمائید.
 
این نامه به دفتر حجت الاسلام شعبانی، نماینده، ولی فقیه در استان همدان و وحیدی وزیر کشور رونوشت شده است.
 
تشکل‌های امضاکننده این نامه در فهرست زیر ذکر شده اند.
 
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان
بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا
بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان (عضو دفتر تحکیم وحدت)
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو  ، تاریخ انتشار:23 اسفند 1400، کدخبر: 1001623، /www.snn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین