پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
اسطوره سازی از شخصیت‌های سیاسی در ایران، تبدیل به نوعی سنت زشت شده است که متاسفانه بنظر می‌رسد پایانی برای آن نباشد. هاشمی رفسنجانی راست دست بود (با دست راست می‌نوشت). کسی که الفبای تحلیل زبان بدن را بداند متوجه کارنابلدی فرد پشت رایانه می‌شود. چرا نباید بپذیریم که رایانه اتاق ایشان هم همانند صد‌ها مدیر آن دوران، دکوری بود و برای حفظ کلاس کار. باورتان می‌شود که بعد از ۳۵ سال حضور فراگیر رایانه در ایران، هنوز هستند مدیران ارشدی که یک ایمیل نمی‌توانند برای خودشان باز کنند.
شعار سال: پایگاه معظم خبری جماران با انتشار ویدئو کلیپی از زندگی هاشمی رفسنجانی، نوشته است که در این فیلم تازه منتشرشده، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دفتر ریاست جمهوری به نوای نوحه‌خوانی به زبان ترکی گوش می‌کند و همزمان پیگیر مهم‌ترین اخبار روز ایران و جهان می‌شود!

باید پرسید که علت این حد غلو برای چیست؟ هاشمی راست دست بود، لذا زبان بدن او در استفاده از رایانه نشان می‌دهد که هیچ اشرافیت کاری روی آن ندارد و احتمالا مصرف دکوری رایانه مدنظر است.
غلو بی جا نکنید، مرحوم ایمیل ساختن هم بلد نبود!
پیگیری اخبار ایران و جهان در آن روز، توسط بولتن‌های تخصصی انجام می‌شد نه رایانه و جستجو. در آن زمان، امکان جستجو برای دستیابی به اخبار بدلیل محدودیت و حتی نبود پایگاه‌های بر خط وجود نداشت (بر اساس مدل احتمالی و قابل حدس دستگاه کامپیوتر ایشان) و ....

هاشمی رفسنجانی مرد سیاسی بزرگی بود، اما باید اجازه داد که تاریخ در خصوص ایشان بر اساس رد پا‌های خاص و عملکردها، قضاوت کند. قضاوت در خصوص هاشمی را باید از روضه خوانی در املش رودسر شروع کرد و به انتها رساند.

لطفا اجازه دهید خیلی از مسائل سرجای خودش باشد و به وقتش گفته شود. سربسته عرض شد که رسالت خبری را با تبلیغات نابجا، یکی فرض نکنیم.
تعداد بازدید : 22

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی جماران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین