پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
به‌رغم زحمات شبانه‌روزی نیرو‌های خدوم بهشت حضرت زهرا (س) برای ارائه خدمت بی منت به خانواده‌های داغدار و زائران گلزار مطهر شهدا، گاه شاهد رویداد‌های ناگواری از سوی برخی متعرضین به این آرامستان هستیم.
شعار سال: در روز‌های گذشته عکس‌ها و ویدئو‌هایی درباره سرقت گل از بهشت حضرت زهرا (س) در فضای مجازی منتشر شده است و برخی رسانه‌های معاند به صورت پررنگ به این موضوع دامن زده‌اند.

بنابر این گزارش، در دوره جدید مدیریت شهری، علاوه بر افزایش نظارت شبانه‌روزی نیرو‌های دژبان و انضباط شهری، و افزایش تعداد دوربین‌های مداربسته، شهردار شب نیز در این مجموعه دایر شده و نیرو‌های ویژه سازمان بهشت حضرت زهرا (س) برای جلوگیری از سرقت‌های خرد و پاره‌ای قانون شکنی‌ها به صورت ۲۴ساعته تلاش می‌کنند.

با این حال با وجود این نظارت‌ها و افزایش نیرو‌های حفاظت فیزیکی، باید پذیرفت که به دلیل مساحت ۵۵۰ هکتاری سازمان محدودیت در نیرو‌های دژبان و حفاظت، امکان بروز سرقت‌های خرد دور از ذهن نیست.

گفتنی است متاسفانه علی رغم زحمات شبانه روزی نیرو‌های خدوم بهشت حضرت زهرا (س) برای ارائه خدمت بی منت به خانواده‌های داغدار و زائران گلزار مطهر شهدا، گاه شاهد رویداد‌های ناگواری از سوی برخی متعرضین به این آرامستان هستیم که برای نیرو‌های دژبانی، انضباط شهری و... که مانع از سرقت‌های خرد و بی‌نظمی‌ها و قانون‌شکنی‌ها می‌شوند، ایجاد می‌شود.

نکته پایانی اینکه سازمان بهشت حضرت زهرا (س) تلاش می‌کند در صورت بروز سرقت‌های خرد که عمدتا سرقت گل از مقابر مومنان است، در اولین فرصت این گل‌ها را جایگزین سازد.

سازمان بهشت زهرا تلاش می‌کند در اولین فرصت گل‌ها را جایگزین کند
 
سازمان بهشت زهرا تلاش می‌کند در اولین فرصت گل‌ها را جایگزین کند

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهر، تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۹۴۰۳، shahr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
0
0
یعنی گل های بهشت زهرا هم در امان نیستن!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین