پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: ۷۰ تا ۸۰ درصد توان یک شرکت روی توسعه محصول متمرکز شده است؛ درحالی که باید همین درصد را برای توجه به بازار اختصاص دهد.
شعار سال: اکبر قنبرپور، معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس در گفتگو با یک رسانه، درباره موانع توسعه نوآوری در جامعه بیان کرد: مهمترین چالش در این عرصه، بازار است و از آن به عنوان مانع یاد نمی‌کنیم، درواقع این مهمترین چالش شرکت‌های دانش‌بنیان به ویژه شرکت‌های مستقر در پارک‌های فناوری همین بازار است.

قنبرپور عنوان کرد: به نظر من شرکت‌ها باید به جای توسعه فناوری توجه بیشتری را به بازار داشته باشند. درحال حاضر موضوعی که دیده می‌شود این است که ۷۰ تا ۸۰ درصد توان یک شرکت روی توسعه محصول متمرکز شده است درحالیکه باید همین درصد را برای توجه به بازار اختصاص دهد.

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: به طور کلی در بازار یکسری عوامل همچون تولید محصولات برای بار اول به ویژه محصولاتی که در دنیا جدید هستند، موانعی را ناخودآگاه به وجود می‌آورد که در این راستا بازار و صنایع باید کشش خود را افزایش دهد. برای آنکه از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان خود در بازار و صنایع استفاده کنیم هنوز فرصت‌های زیادی داریم.

وی بیان کرد: حلقه واسط بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع برای رفع چالش‌ها می‌تواند رویدادها، شبکه‌های فن‌بازار و بروکر‌هایی باشند که طی چند سال گذشته ایجاد شدند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۰۰۱۷۰۰، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین