پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
در حالی مسئولان استانداری کرمانشاه سخنانی در خصوص احداث نیروگاه برق جدید در گیلانغرب مطرح می کنند که دومین نیروگاه حرارتی برق استان کرمانشاه در این شهرستان نزدیک به 30 ماه است که راکد مانده است.

شعار سال:

مسئولین استانداری کرمانشاه در روزهای گذشته در حالی عجولانه صحبت از احداث و کلنگ زنی نیروگاه  500 مگاواتی برق در گیلان غرب کردند که بعد از 30 ماه هنوز احداث اولین نیروگاه برق حرارتی در این شهرستان در حد یک کلنگ زنی  باقی مانده است. 

  21 بهمن  ماه سال 92 بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ دومین نیروگاه حرارتی برق استان کرمانشاه در شهرستان گیلانغرب انجام شد. در آن روز  هیچکس باور نمی کرد که همه روند اجرا و بهره برداری این طرح در حد همان کلنگ اولیه باقی بماند.  با این وجود مطرح شدن احداث نیروگاه عظیم برق در گیلان غرب باز هم در روزهای گذشته جای سوال دارد.

آیا نیروگاه حرارتی قبلی در شهرک صنعتی که به مراتب از این نیروگاه کوچکتر بود به سر انجام خود رسیده است که خبر از ساخت یک نیروگاه دیگر داده می شود؟

آیا مسئولان استانداری از اعتبارات و حمایت های لازم برای راه اندازی نیروگاه حرارتی  برق (CHP) گیلانغرب که در سال 92 با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال کلنگ زنی کردند، خبر دارند؟  

با این وجود مسئولین استانداری کرمانشاه در حالی وعده کلنگ زنی نیروگاه جدید را دادند که پیشتر اعلام شده بود افتتاح این نیروگاه در مجاورت سد زاگرس آلایندگی های چشمگیری برای سلامت آب، کشاورزی و... به دنبال خواهد داشت.  اقدام بدون هماهنگی و خارج از مطالعات کارشناسی استانداری کرمانشاه باعث شد تا سازمان حفاظت از محیط زیست مانع کلنگ زنی این پروژه شود. 

 

به نظر می رسد فشارافکار عمومی و انتقادات نسبت به رکود عملکردی دولت در استان کرمانشاه باعث بروز چنین اقدامات عجولانه ای شده است!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تحلیلی خبری مطلع الفجر، تاریخ 6 شهريور 1395 ، کد مطلب:106032 : www.matlaelfajr.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین